Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6577
Data e postimit: 2018-11-18 15:12:53
Shikime: 3357
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: tragjedia..

Lloji: Tregime dashurie
Tema: B......
Autori: anonim
Shkolla: aleks buda
Klasa: VII a
Qyteti: cerrik
E-mail: valbonatoska9@gimail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e donte.Edhe pas shume vitesh ajo nuk hoqi dore prej tij... Nje dite pas 10 vitesh ata takohen ne nje rruge te qytetit te tyre krejt rasteshit.Dashurohen dhe martohen.Ai kishte nje pune te mire dhe kishin nje shtepi te madhe.Familja e djalit nuk e donte kete martese dhe birin e tyre nuk e mbeshteten kurre.Nje dite djali filloi pijen dhe luante me lojrat e fatit.Ajo e priste naten vone ne shtepi qe ai te vinte por asgje.Kur ajo i tha se ishte shtate. ai nuk pinte me. tragjedia filloi kur ajo ishte 7 muajshe.mer vesh se partneri i saj pesoi aksident dhe u nda nga jeta ne te njejten rruge ku u njohen.Ajo e mbajti femijen si vyrtyt te dashurise te tyre.Kalo koha dhe u martua perseri, lindi nje djal tjeter dhe i vuri emrin e burrit te meparshem.
Dhe ata jetuan te lumtur pergjithmon....end



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregime+dashurie/tragjedia../6577


Vepra te ngjashme
Interes apo dashuri...
Lloji: Tregime dashurie
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne...
Mendohu gjithmon pa...
Lloji: Tregime dashurie
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte di...
E Bija E Hënes Dhe...
Lloji: Romane
na ishte nje her nje nen e cila kishte vetem nje djal e donte me pergjat ishte edhe vasha e zemres q...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termal...
DJALI I VARFER
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite te bukur filloi te binte nje shi shume i madh.nje djal i vogel shikonte qiellin duke qare,a...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
Zogu dhe Kulla
Lloji: Tregim
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja ...
FEMIJA I VETMUAR
Lloji: Tregime per femije
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE...
Trimeria nuk ka fun...
Lloji: Ese informuese
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin ...
histori dashurie
Lloji: Tregime erotike
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te ...
Pricesha dhe ylli
Lloji: Analize letrare
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbret...
Perralla:Endrra qe ...
Lloji: Hartim
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.