Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5527
Data e postimit: 2017-01-22 01:06:47
Shikime: 4644
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Mendohu gjithmon para se te veprosh!!

Lloji: Tregime dashurie
Tema: Historia tyre¡!
Autori: chrisstin
Shkolla: Turgut ozal
Klasa: 8
Qyteti: Durres
E-mail: chrisstin.ch@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte ditet kalonin dhe ata gjithmon afroheshin me shum me njeri-tjetrin.Nje dit pas pak kohesh njohje ata filluan ta donin njeri-tjetrin dhe filluan tja shprehnin dashurin qe kishin njeri-tjetrit por edhe pse vajzaa e donte aq shummm ajo nuk mund te kishte dicka me te sepse ajo e dinte qe prinderit nuk donin qe ajo tu lidhte dhe nuk mund te vinte djalin para familjes qekeshtu vendosi ta linte djalin njeher e pergjithmon.Kur ja shpjegoj djalit kete djali tha:Ti u talle me ndjenjat e mia,me bere te te dua kur e dije qe mes nesh gjithcka esht e pamundur....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     chrisstin - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregime+dashurie/Mendohu+gjithmon+para+se+te+veprosh%21%21/5527


Vepra te ngjashme
Interes apo dashuri...
Lloji: Tregime dashurie
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne...
tragjedia..
Lloji: Tregime dashurie
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai f...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termal...
Zogu dhe Kulla
Lloji: Tregim
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja ...
dashuria e vertete
Lloji: Tregim
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe t...
...Nje vajze dhe nj...
Lloji: Tregime dashurie
...Na ishte njeher e nje kohe.... Ishte viti 2017 . Data 29.04.2017. Duke qene se jemi ne shekulli...
Trimeria nuk ka fun...
Lloji: Ese informuese
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin ...
Karma
Lloji: Ese argumentuese
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kisht...
Permbledhja e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje at...
Vajza e braktisur
Lloji: Tregim
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
Diana
Lloji: Tregim
Ishte nje vajz qe quheshte Diana ajo ishte 9 vjeqe.Prinderit e saj nje dite u kthyen nga puna shum t...


Komentet e fundit!

Emri: rinora
Email: rinora.3006@outlok.com
Komenti: teper e mir por mesa duket kjovajza nuk kishte ndjenia te forta per ate person sepse po te kishte ndjenja ashtu siq jan ndjenat e nje dashurie tee vertet nuk do ta linte vetem per nej paknaqesi nga familja sespe nje dashuri e vertet veln me shum me shum se gjithcka me shum nje se nje bukuri .
  Pergjigju

Emri: anonim
Email: anonim13@gmail.com
Komenti: Ne qofte se ke len personin qe e do dhe te do. Ne qofte se ke len dashurine e jetes tende , ke lene lumturine tende. Ke ber gabim. Familja nuk mund te ta heqi lumturine. Duhet te luftoje. Per dashurine tende. Per lumturine tende.
  Pergjigju
Emri: anja prendaj
Email: anjaprendaj@gmail.com
Komenti: e vertet a ke fb

Emri: florentina
Email: florentinaisufi@out.com
Komenti: shumm shumm bukur bravoo te lumte
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.