politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin.
Politika ke te beje me problemet e njerezve dhe te partive . por shpesh kam degjuar se politika me shume merret me partite dhe problemet e njerezve qe ata kane .ajo shpesh trajton debate te ndryshme midis partive qe jane .Politika eshte pak e zhurshme sepsene te shpesh ndodhin debate te ndryshme per te drejtat e votave .
Shkrimtari merret me shkrimet e tij per ti botuar dhe te informoj lexuesin nepermjet shkrimit .Ajo shpesh trajton vepra letrare te shkruara per tu analizuar .Shkrimtari ne shkrimin e tij shpreh ndjenjat e tij per te terhequr same shume vemendjen.
te dyja me pelqejne dhe trajtojne tema interesante. Cdokush ne keto profesione merret me arsyet e veta por qe te dyja duhen ndjekur.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Bukuria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme pë...
mesuesja dhe doktor...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
mesuesja me shume dashuri na meson per te ardhmen dhe me dashurine dhe me vullnetin e saj merr persi...
Dritero agolli Isma...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, th...
Bazuar ne tingujt
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi n...
Dashuria dhe Urrejt...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dashuria dhe Urrejtja !
Urrejtja dhe Dashuria dy ndnjenja te fuqishme jane pjese e pandashme te ...
Fshati apo qyteti
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me n...
Vetmia apo shoqeria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj ...
ai dhe une
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse...
Dy shoqe ,por te nd...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po ...
femijet
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri.
Ak...
Don kishoti
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Don Kishoti eshte nje zoteri nga Spanja qendrore, qe pasi kishte lexuar shume libra mesjetare kalors...
iliada
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote...
Komentet e fundit!
Emri:
MARI
Email:
marinelavangjeli@yahoo.com
Komenti: