Data e postimit: 2013-05-31 20:45:40
Shikime: 8574
|
|
Likes:
1
Dislikes:
0
Titulli:
Nena
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes.
NENES ja jap zemren
NENES ja jap shpirtin
NENES nuk ja kthej shpinen
me prejn me coptoj
se NENEN se hidheroj.
ajo neve na qorton por na drejton ne rrugen e drejt.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Kanita - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1281&lloji=Tregim
Vepra te ngjashme
Humbja e luanve
Lloji: Tregim
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.P...
|
Prilli i thyer
Lloji: Tregim
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqi...
|
djali princ
Lloji: Tregim
ishte nje djal i vetem i cili nuk kishte prinder.
ai pas disa viteve shkoi ne nje qytet ,atje gjeti...
|
gomari dhe kali
Lloji: Tregim
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak...
|
“Aventura ne shkr...
Lloji: Tregim
Xhoni dhe Xhorxhi dy vellezer te nje familje, degjuan ne televizor per nje udhetim te cuditshem ne s...
|
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu ...
|
Mount. Everest
Lloji: Tregim
MOUNT EVEREST
O nce upon a time, there was a little boy from Oakland, California. His name was Tay...
|
Shtëpia në pemë
Lloji: Tregim
Shtëpia në pemë
Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të m...
|
Ëndërra e sirenë...
Lloji: Tregim
Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde m...
|
Pertej Largesive
Lloji: Tregim
- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve roma...
|
A ka......?
Lloji: Tregim
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar?
A ka momente jeni me e lumtura ne bote?
...
|
detyrat
Lloji: Tregim
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|