Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje hera-heres edhe i ngaterronin femijet e tyre. Problemi qendronte se ata kishin nje jete te mjerueshme e te varfer ku ezi shtynin dreken. Por nje pasdite gushti papritur perpara shtepive zbriti nje karroce me nje cift te rinj. Gruaja e entuziasmuar ju afrua femijes me te vogel te familjes, Sharlit dhe e puthi me nje fryme. Per shume dite me radhe cifti vinte cdo dite dhe sillte shume embelsira e para. Nje mengjes sapo arriten burri Henri dhe gruaja zbriten te dy nga karroca e hyne ne shtepine e Tuvakeve.
Cifti De Hubjere u beri nje propozim Tuvakeve duke u dhene nje shume mujore parash ne kembim te Sharlit te vogel. Por gruaja fshatare gjithe vendosmeri nuk pranoi. E trishtuar gruaja De Hubjere hyri ne shtepine e Vanineve. Familja e nxituar dhane me te voglin e familjes ne kembim te nje shume parash. Kishin kaluar disa dite dhe gruaja e Vanineve filloi te ndihej ne faj dhe pendim. Te gjithe komshinjte filluan ta gjykonin per veprimin e nxituar e keshtu linden edhe mosmarreveshjet e para.
Kishin kaluar njezet vjet kur nje mengjes e njejta karroce qe kishte zbritur dikur erdhi perseri, por kesaj here ne karroce ishte nje djale i pasur me nje plake me floke te zbardhura. Gruaja e Vanineve e njohu menjehere Zhanin dikur te vogel. Per te u shtrua nje darke e nga ana tjeter Sharli shikonte gjithe lakm. Ai filloi te qortonte ne menyre te padrejte prinderit e tij sepse nuk e kishin lene te behej i pasur me familjen De Hubjere. Prinderit qanin ne heshtje duke pare me dhimbje gjakun e tyre, djalin e tyre mosmirenjohes.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!