adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe eksperiencat me te cuditshme.adoleshenca fal kenaqesi dhe te ben te ndihesh mire. liria eshte gjeja qe karakterizonkete moshe te cmuar.ne adoleshence arrin ne nje fare pjekurie ku je i afte te kuptoshper ate cka ndodh ne shoqeri.aventurat e adoleshences jane mrekullia esaj.pa cmendurite,eksperiencat dhe ndjesite shpirterore adoleshenca nuk do te kishte kuptimin e saj te mirefillte.shpeshhere cmendurite kujtohen me nostalgji dhe kur kesaj moshe i vjen fundi ne futemi ne nje stad tjeter te jetes.adoleshenca eshte dhe do te mbetet mosha me e vecante qe mund te haset ne jeten e cdokujt prej nesh.....
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
frike nga vetmia
Lloji: Hartim
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim vet...
Rruga e drejte per ...
Lloji: Hartim
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje.
Duhet...
e dua vendlindjen ...
Lloji: Hartim
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora
mesimet e femirisë, ku jetu...
Arka e trasheguar
Lloji: Hartim
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene q...
Jam krenar qe jam s...
Lloji: Hartim
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe ...
Nena Qenia Me E Das...
Lloji: Hartim
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gj...
prinderit
Lloji: Hartim
Prinderit janë dashuria , pasuria , buzeqeshja ,kenaqesia jonë e parë .
Sa sakrificat na i kanë...
ushtrim me shkrim
Lloji: Hartim
dita e pranveres eshte dite ku lulezon natyra,zogjet shtegtar kthehen ne vendet tona.ne ato dit pran...
Arsimi
Lloji: Hartim
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi ...
Gjuha Shqipe
Lloji: Hartim
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka es...
c'eshte kurbeti?
Lloji: Hartim
kush jeton ne kurbet
kalon jeten me siklet
sado pare me fitu
s'kalohet jeta pa njerezit e tu.
...
≤Ese≥
Lloji: Hartim
Libri është ajo botë që ti mund të hysh dhe të shikosh ngjarjet apo njohuritë që autori për...
Komentet e fundit!
Emri:
anonime
Email:
niku@hotmail.com
Komenti:
adoleshenca eshte me te vertete periudha me e bukur e jetes por ajo has shume probleme frike etj etj,,,kjo qe keni bere ju nuk mund te quhet nje ese sepse nuk i ka prekur te gjjitha temat dhe me ato qe lidhet adoleshenca+ qe eshte shume e shkurtet ,,,ky iste mendimi im
Emri:
ste duhet ty
Email:
loqkajeme@yahho.com
Komenti:
o zot pse ese e quani ju kete .. Une e quaj jokoherente .. Stham na bej pershrim nga nje 13 vjecare
Emri:
--
Email:
--@LIVE.Com
Komenti:
Juu luteeeeemmm
Emri:
lola
Email:
lola@live.de
Komenti:
adoleshenca eshte koha ku femijet mund te ndryshojn gjithqka diqka ppo ju them mos i harroni prinderit kur doni te beni diqka mendoni 3 her e pastaj bejeni
Emri:
pa emer ahhaha
Email:
jam_qika e babit@live.com
Komenti:
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe eksperiencat me te cuditshme.adoleshenca fal kenaqesi dhe te ben te ndihesh mire. liria eshte gjeja qe karakterizonkete moshe te cmuar.ne adoleshence arrin ne nje fare pjekurie ku je i afte te kuptoshper ate cka ndodh ne shoqeri.aventurat e adoleshences jane mrekullia esaj.pa cmendurite,eksperiencat dhe ndjesite shpirterore adoleshenca nuk do te kishte kuptimin e saj te mirefillte.shpeshhere cmendurite kujtohen me nostalgji dhe kur kesaj moshe i vjen fundi ne futemi ne nje stad tjeter te jetes.adoleshenca eshte dhe do te mbetet mosha me e vecante qe mund te haset ne jeten e cdokujt prej nesh.....
shum e bukur me pelqeu shum
Emri:
-------
Email:
------@yahoo.com
Komenti:
Per ne adoleshenca esht ajo moshe qe ne mund te bej cfar te duam kur te duam dhe si te duam !
Adoleshenca eshte mosha me e shthurur por dhe me e bukura.....
Emri:
Lori lori
Email:
Www.gjasshte@live.com
Komenti:
Adoleshenca eshte perjudha me e cmendur e jetes se njeriut ,, ne duam thjesht liri,por ndo1herer ajo liri ndikon shume tek ne ... Ndoshta ajo liri dhe shtysa nga shoqeria na ben te hedhim mbi vete shum veprime te gabuara te cilat ndikojn per keq ne formimin ton ne te ardhmen !!