Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2014-03-11 16:40:13
Shikime: 13957
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 1

Titulli: Don kishoti

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: don kishoti
Autori: emili
Shkolla: petro nini
Klasa: 11
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Don Kishoti eshte nje zoteri nga Spanja qendrore, qe pasi kishte lexuar shume libra mesjetare kalorsiake vendos te behet dhe ai nje kalores. Keshtu merr shpaten dhe mburojen dhe del ne kerkim te aventurave, bashke me mikun e tij fshatar Sanco Panco, te cilit I premton zoterime pa fund pas fitoreve te tyre.Don Kishoti – heroi tragji-komik. Tragjik sepse ai priret nga deshira per te kryer heroizma, deshiron te luftoje per drejtesine dhe ka ndjenja humane dhe deshiron te ndihmoje te tjeter.Komik eshte sepse ka mosbalancim te fjaleve dhe veprimeve, jeton me endrra dhe iluzione dhe sepse do te ktheje prapa rroten e historise. Megjithate ai eshte besnik, I ndershem, idealist dhe madje dhe I mencur. Ai di shume rreth letersise se mesjetes, dyluftimeve etj. Pra nga ana tjeter ai mund te perfaqesoje idene se edhe njerezit e mencur mund te bijne pre e budalallekut te tyre. Don Kishoti shpesh flet me manierzima.

Sanco Panco – shtojce e Don Kishotit, ka iluzione si I zoti, eshte perfaqesues I mentalitetit te ngushte fshatar, I shkon mrapa Don Kishotit per interesat dhe lakmite e tij dhe ka nuhatje instiktive. Ai eshte personazhi I vetem qe jeton renda dhe jashte marrezise se Don Kishotit , here duke e besuar ate e here duke u treguar skeptik. Ai misheron anet negative dhe positive te asaj epoke. Edhe pse ai eshte I paditur,ai nuk e shfaq veten si injorant, por ka virtyte si besnikeria, humanizmi etj. Shpesh ai I referohet dhe zotit.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     emili - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=2210&lloji=Ese+e+krahasim-kontrastit


Vepra te ngjashme
Doktori dhe Psikolo...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Doktori dhe psikologu Doktori dhe psikologu jane dy profesione te ndryshme ne emer por ne pun...
Kinema apo teatër?
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje ...
Miq e shoke!
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik t...
te jesh individuali...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Te jesh individualiste do te thote te krijosh nje bote larg te tjereve. Kjo ndodh per arsye se ka ng...
Pushimet ne det dhe...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve...
Pranvera dhe Dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dal...
Ngjarja Eugjen Onj...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ngjarja Eugjen Onjegini përbën nje lloj te vecante letrar midis poemes dhe romanit nga kritika ...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
Dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbu...

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ARDHMËRIA E KOSOVË-s O vendi im i dashur, çfarë po ndodh me ty, çfarë po të bëjnë...
ai dhe une
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse...
jul cezari
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dh...


Komentet e fundit!

Emri: jjj
Email: jjj@gmail.com
Komenti: /well done
  Pergjigju

Emri: poll
Email: pollli@hotmail.com
Komenti: e ke lexuar librin tii??
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.