Sondazh:
Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?
Data e postimit: 2014-11-13 15:59:38
Shikime: 25010
Likes:
24
Dislikes:
11
Titulli:
SHOKU IM
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtrime te veshtira dhe problema te cilat une nuk mund t'i zgjidh dot.Ne i kemi shtepite prane e prane dhe kemi lindur ne te njejtin muaj .Gjithashtu Andri ka edhe shume shoqe dhe i pelqen shume shoqeria me goca.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
parid teuta naska - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3260&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Vëllau im
Lloji: Ese pershkruese
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj...
Gjaku e Flamuri
Lloji: Ese pershkruese
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të m...
vetmia
Lloji: Ese pershkruese
VETMIA
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje?
Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femij...
Te qash...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk je vetem. Je ne nje bote me gjurme te ndryshem njerzish, me shume fytyra, te cuditshme, te sukse...
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN
Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gji...
vetmia
Lloji: Ese pershkruese
Bardh e zi !
pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon
po me mungon dhe ndjehem shume b...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme per nje njeri. Disa njerez thone se dashuria te Ben nje idio...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjego...
Lufta ,fataliteti i...
Lloji: Ese pershkruese
Shume vende si dhe vendi yme eshte perballur me lufterat.
Pro a jane lufterat fataliteti i jetes s...
Butrinti
Lloji: Ese pershkruese
Butrinti,ose me emrin e lashte Buthrotum,shtrihet ne jugperendim te Shqiperise.Butrinti mendohet ti ...
Piktura
Lloji: Ese pershkruese
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa ...
Emri:
arjana
Email:
hakajarjana12@gmail.com
Komenti:
rezultati i detyres
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti