Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2015-05-03 18:41:45
Shikime: 6051
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: sa do te doja

Lloji: Ese pershkruese
Tema: puna
Autori: agnesa sejdiu
Shkolla: abedin rexha
Klasa: 6
Qyteti: skendersj
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sa do te doja
Sa do te doja qe nje bot e bukur te kthehej ne nje bot antike me freskim dhe gjelberim ajer te paster e shum gjera te bukur zogj qe kendojn bukur dhe nga kenga e tyre e bukur lulet lulezojn eshet e sigurt se kur nje bot e bukur do te ndryshonete do te doja qe ajo boe qe ndryshon te jet bot antike dhe shm e bukur.Do te doja dhe me shum ate qe e enderroj une por jo veq une por edhe te gjith femijet e botes e cila tashme do te doja te behej antike.

Ne kete hartim behet fjal per dashurin qe une do ta kisha qe bota te kthehej ne nje bot tjeter nje bot antike te bukur me freskim gjelberim ajer te paster she me zogj qe kendojn bukur dhe qe nga kenga e tyre e bukur lulet te lulezoj.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     agnesa sejdiu - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/sa+do+te+doja/4272


Vepra te ngjashme
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te shkruash per librin eshte kenaqesi e madhe sepse ai eshte nje kopesht me lule te bukura.Dashuria...
Udhetim Imagjinar N...
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj. Jam...
A JU KA NDODHUR
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,miqet nuk jan thjesht një ngrup njerzish, me të cilët thjesht kalon koh me ta dhe b...
Xhaxhi
Lloji: Ese pershkruese
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur q...
Siluete mendimesh
Lloji: Ese pershkruese
Deti është i qetë sonte. Baticë. Hëna qëndron e drejtë mes hapësirave qe kane lene yjet...
Adem Jashari
Lloji: Ese pershkruese
Adem Jashari trim legjendar u be ball armiqve tan. Adem jashari trim lirie ball per ball luftoi...
femijeria
Lloji: Ese pershkruese
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme...
Bardhoshe
Lloji: Ese pershkruese
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burri...
Nga nje koder
Lloji: Ese pershkruese
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri i c...
Gjashte shoke ne av...
Lloji: Ese pershkruese
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ...
28-29 nentori
Lloji: Ese pershkruese
Gjendemi ne kete dite te madhe ku memedheu Jone u clirua.Kaluam shume vuajtje,brenga po ne fund ne f...
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si...


Komentet e fundit!

Emri: wrd
Email: hdr@teh.com
Komenti: egwg
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.