70 Vjetori I Clirimit
Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trimat luftuan, gjak derdhen per ta hequr roberine nga vendi. Vitet midis frikes dhe zymtise iken sepse tani s’jemi me rober , s’kemi me frike, jemi zogj te lire. Nder vite e nder shekuj do te kujtohet kjo dite sepse e treguam veten se kush jemi , ata qe s’kane frike dhe ata qe luftojne deri ne fund . Ky shekull , ky clirim i hekurt eshte bere solidariteti yne sepse i tregoi cdo vendi se jemi ushtare e luftetare. Nderuam dy simbolet tona flamurin, shpirtin e kombit dhe himnim , zerin e tij . Krenuam vendin dhe veten tone. Krenuam cdo gjallese te kesaj toke. Krenuam Shqiperine tone te hekurt , te dashur e te ndershme. Sot Shqiperia beri 70 vjet liri , 70 vjet krenari dhe plot 70 vjet lumturi...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
B - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3263&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Deshire e varfer
Lloji: Ese pershkruese
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...
shoqja ime
Lloji: Ese pershkruese
shoqja ime me e mire eshte nje vajze qe sdua tja them emrin.Ajo eshte si motra ime,ndajme shume sekr...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë
,ng...
pushimet verore
Lloji: Ese pershkruese
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veq...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme per nje njeri. Disa njerez thone se dashuria te Ben nje idio...
Kush e solli Dorunt...
Lloji: Ese pershkruese
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi...
“MERR SYTE E MI D...
Lloji: Ese pershkruese
Shpesh njerzit zene e flasin kuturru per nje njeri qe e duan , nje njeri qe e adhurojne , ose nje nj...
Vendi imagjinar
Lloji: Ese pershkruese
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shum...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Përmend fjalën nene dhe ke përmendur kuptimin e jetës, ardhshmërisë, gjithësisë ! Ulu pranë...
MAMI IM ♥♥♥
Lloji: Ese pershkruese
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te...
Liria e vendit tim
Lloji: Ese pershkruese
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur li...
JETA
Lloji: Ese pershkruese
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrar...
Komentet e fundit!
Emri:
dj
Email:
ergavip@gmail.com
Komenti:
tamam e ka ai ta zgjasje me shume por eshte e bukur .meqe ra fjla kete e mora ne shkolle dhe zysha ma pelqeu.yll eshte-tha ajo