Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2014-11-15 14:59:00
Shikime: 11921
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 7

Titulli: Futbolli endrra ime e vetme

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Futbolli
Autori: Valentina Hoti
Shkolla: Haxhi Hoti
Klasa: IX-1
Qyteti: Gjakove
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te luajtur futboll , te gjith qeshin me mua e me thon sikur te ishe djal , ulem e mendohem themm epo le te flasin ata ky esht taenti dhe endrra ime . Kur te rritem do shkoj ne nje shkoll futbolli ne Prishtin po ashtu do vi ne vendlindjen time te hap nje shkoll futbolli per femra.Edhe nje her them endrra ime esht futbolli dhe ne te ardhmen do behem futbolliste por jo te fitoj para , por qe shtetin tim Kosoven ta bej krenare qe shtetet tjera te kuptojn se edhe KOSOVA ka talente/a te mrekullushem si shtet tjera.
''BESOJ KUR TE RRITEM ENDRREN DO TA REALIZOJ ''




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Valentina Hoti - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3274&lloji=Ese+vleresuese


Vepra te ngjashme
Familja Ime
Lloji: Ese vleresuese
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre...
JAM E LUMTUR QE KAM...
Lloji: Ese vleresuese
JAM E LUMTUR QE KAM FEN ISLAME JAM E LUMTUR QE KAM ZOTIN ALLAHUN TIM VETEM NE TE BESOJ AI ME KA FALU...
shkolla ime
Lloji: Ese vleresuese
vendi me i mir, aroma qe leshon shkolla eshte ushqim i trurit tim, oborri i saj eshte si parajsa, mu...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
Une dhe familja ime
Lloji: Ese vleresuese
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre m...
mesuesja ime
Lloji: Ese vleresuese
mesuesja ime e bukur sa shum te dua ti je ajo qe me ben te lumtur ne kete jet ti je drita e syve te...
pendimi
Lloji: Ese vleresuese
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia be...

Lloji: Ese vleresuese
Gëzuar Kosova unike sepse tani padrejtesite , torturat vuajtjet kane marre fund,jeto ne liri jeten ...
Nene
Lloji: Ese vleresuese
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi ...
miku me i mire
Lloji: Ese vleresuese
Libripermua eshte miku me i mire ne bote.Libri me jep dije,kulture,informacion,me jep mundesi te fan...
Shkolla
Lloji: Ese vleresuese
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dh...
Nena ime!
Lloji: Ese vleresuese
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur un...


Komentet e fundit!

Emri: :D :D
Email: f_k_L@postribe.com
Komenti: Football my life my world my all
  Pergjigju

Emri: Florentina Shala
Email: flo_ren@zbavitu.com
Komenti: Me pelqen ideja jote Valentina edhe mua me pelqen futbolli
  Pergjigju
Emri: Valentina
Email: Tina.hoti@zbavitu.com
Komenti: Falemiderit per perkrahjen


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.