Adoleshenca ështe ajo faze e jetës që çdo njeri në këtë moshë preket nga pasojat e saj. Të jesh një adoleshent do të thote të jesh si ajo lulja e sapo çelur e cila sado ti hedhësh ujë asnjëherë nuk ngopet. Adoleshenca shoqërohet me aventurat më të quditshme. Është kjo fazë e jetës që të fal kënaqësi dhe të ndihmon që të krijosh vazhdimësine e jetës. Kjo moshë është e vështire që të kalohet nga një adoleshent pa ndihmën e prindërve. Gjithmonë këshillat nga prindërit në veshin e një adoleshenti tingëllojnë keq por me kalimin e kohës ato këshilla bëhen të vlefshme. Adoleshenca nuk është e njëjtë në të gjitha pjesët e botës dhe nuk i ka vështirësite e njëjta në vende te ndryshme . kjo moshë është rezultat i zhvillimit fizik dhe kulturor. Adoleshenca kuptohet si fazë e përcjellur me kriza psikike,emocionale dhe morale. Shumë adoleshentë nëpër botë nuk kanë mundësite që të jenë të barabartë me adoleshentët e tjerë. Jeta është treguar e padrejtë sepse një pjesë e adoleshencës e kanë të pamundur të ndihen të barabartë me të tjerët në aspekte fizike dhe sociale.Një pjesë e adoleshentëve jane invalidë dhe kanë probleme të ndryshme fizike dhe kjo gjë ua bën atyre të pamundur një jetë të bukur dhe të ndërthurur me ëndrra. Ka shumë adoleshentë të cilët kanë një jetesë të mire me aktivitete të ndryshme dhe kanë gjendje të mire ekonomike, por ka edhe adoleshentë të cilet kanë probleme financiare dhe janë të detyruar të punojnë në moshë të vogël. Pra adoleshenca nuk është e njëjtë për të gjithë. Adoleshentët sot janë të lidhur shumë me botën e teknologjise. Teknologjia është një nga faktorët kryesore që po e qon adoleshencën drejt zhvillimit.Adoleshenca është mosha më e bukur sepse nisin hapat e mëdha për nje jetë të bukur.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
sabina-14
Email:
sabrina-k142@outlook.com
Komenti:
shpresoj qe te mos e kem detyren e njejte neser me cunat e klases sepse te gjithe ketu e marrin dhe nuk na lene mundesi ne vajzave te bejme nje detyre te gatshme. flm qe beni ese te tilla