Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6039
Data e postimit: 2017-11-16 17:08:33
Shikime: 4606
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Jeta

Lloji: Ese pershkruese
Tema: mbi simpatine
Autori: Mikela
Shkolla: Shkolla 9-vjecare "Pal Engjelli" Tirane
Klasa: IX a
Qyteti: Tirane.
E-mail: mikela.marku17@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te simpatizosh nje njeri, do te thote ta kuptosh ate dhe te kesh pika kuptimi te perbashketa,idera te nje drejtimi,shije ose gusto te afrueshme.
simpatia eshte nje ritem i fshehte. Gjithcka eshte nje ndjenje njerezore,por jo gjitcka dhe gjithesekush meriton te njejten simpati. Me e lehta eshte simpatia fizike; me e qendrueshme eshte ajo qe i ka rrenjet e saj ne komunitetin e idealeve. Duhet te jete spontante, e vetvetishme dhe pa kufij,por te jete e durueshme ne kohe e ne hapasire,as bllokime,as pengime; zakonet dhe gjuha mund ta shpejtojne po te jete identike, por nuk arrijne ta shkaterrojne, sado qe te jete e ndryshme. Afiniteti i deshirave,i besimeve,i shpresave i afron karakteret dhe i ben te simpatizojne njeri-tjetrin,duke shkurtuar distancen dhe kohen.
te dine njerezit si ta ndjejne simpatine eshte nje dhurate natyrale e pashpjegueshme dhe e rralle. te dije njeriu ta ndeze simpatine, eshte nje element vendimtar i lumturise. Simpatia eshte bujare, eshte burimm fatmiresie. Urrejtja e meria na lindin nga pamundesia e simpatise. "Nuk tolerohet ai qe nuk kuptohet,nuk dashurohet ai qe nuk di te kuptoje".
dyshonjesit jane ndryshk e llazh i shoqerise ata jetojne prej hipokrizise ose perhapin shpifje,ata qe genjejne ose pengojne dhe bejne sikur jane te ndryshem,ata qe fshehin nje pjese te se vertetes qe dine,per te arritur nje perfitim ose shperblim. Ne paaftesine e simpatise ngjallen degjenerimet e karakterit.
Mashtrimi,dyshimi ,dyfaqesia,genjeshtra,tradhtia ,krimi jane te pakonceptueshme ne nje zemer te afte per te simpatizuar.
Te gjykosh njerezit pa kuptuar instiktet e tyre,ndjenjat e tyre ose idealte e tyre,perben nje mungese te imoralitetit. Te dish te kuptosh me te miren, eshte privilegj i te pakteve qe mund te ngjiten deri ne nivelin e atyre,duke forcuar simpatine fillestare ne nje admirim te qendrueshem. Periudhat e kuptimit ndizen me grade njera pas tjetres.
Simpatia eshte nje prirje instinktive qe krijon perkedheljen,dhembshurine,dash jen, afrimin, njelloj si nje fuqi magnetike, refleks i ndjenjave te huaja qe te pershkonte zemren e ta detyronte te rrahe per ato ndjenja te huaja.
ne solidaritet simpatia eshte mendimtare.
njeriu i sincerte i admiron veprat e uaja ne arsye te drejte me gezimin.Asnje ndjenje nuk tregon me shume shpirt drejtesie;asnje ndjenje tjeter nuk ka vlere me te larte edukative, sesa admiracioni.
"Eshte superiore cdo gje qe shton diturine,virtytin dhe dinjitetin mes njerezve,ajo qe tenton te harmonizoje ndjenjat e njerezimit,ajo qe mund te ndeze simpatine e nevojshme".



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Mikela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/+Jeta/6039


Vepra te ngjashme
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu k...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
dashuria
Lloji: Ese krahasuese
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike af...
Te gabosh dhe te fa...
Lloji: Ese filozofike
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gab...
Njeriu duhet te jet...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakt...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une ...
Gjuha Shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte d...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
“Per te dashuruar...
Lloji: Ese pershkruese
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja...
Gjuha identiteti im...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte d...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.