Erdhi dimri e iku vera.Ikën cicërimat e zogjëve,ikën vallet e fluturave e të bletëve,iku edhe ajo ngjyrë e blertë e erdhi një ngjyrë e re,erdhi ngjyra e bardhë.Edhe pse tani nuk është më ngrohtëse stinët e tjera,fëmijët nuk e humbën buzëqeshjen.Ata të gëzuar dalin të luajnë me dëborë,rrëshqasin në të dhe bëjnë njeri prej dëbore apo siç i themi ne fëmijët një dordolec.Ata vishen me rroba të trasha,vendosin kapelet,shallet e dorezat vetëm që të kënaqen e mos ta ndjejnë mungesën e verës.Me një fjalë edhe pse disa stinë janë të ftohta apo të ngrohta ato kanë bukurinë dhe veçantinë e tyre.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Josef Rela - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3392&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
ese per paqen ne bo...
Lloji: Ese pershkruese
ESSE
“PAQJA NË BOTË”
Verë 2014, bregdet !
Jam zgjuar në orën 6 të mëngjesit dhe j...
Pushime ne kohe pan...
Lloji: Ese pershkruese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne...
Essay
Lloji: Ese pershkruese
: The happiest day of my life !
What is happiness? Happiness is a challenge, it requires effort, an...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
Baba , kjo zemer po...
Lloji: Ese pershkruese
Ditet ikin, ashtu si javet , muajt , vitet ....Ikin pa u ndjere , ndersa dhimbja po me pervelon shpi...
"Gjakmarrja,nje pla...
Lloji: Ese pershkruese
Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!"
Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plag...
Paqja
Lloji: Ese pershkruese
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e n...