Mezi e prisja diten e vitit te ri edhe ate nate kur rashe per te fjetur e mendoja kete... Kur u zgjova rashe shkalleve poshte ne dhomen e dites poshte bredhit te stolizuar me shum stoli pashe dhuratat nga te cilat u mahnita nga koperinat e tyre. Pas pak erdhen prinderit e mi dhe i pyeta per ke jane keto dhurata pastaj mora pergjigjien e mrekullueshme kur ata thene jane per ty. Hapa te gjitha dhuratat dhe ishin te gjitha shume te bukura. Kur u ulem per ta ngrene mengjesin e vitit te ri poshte deres se koridorit aty me afer pashe nje dhurate te vogel edhe per ate pyeta njejte por edhe prinderit e mi me dhane te njejten pergigjie u ngriva menjehere nga karriga dhe e lashe mengjesin e shijeshem te vitit e ri pas dhe vrapova ta hapja dhuraten.... E dini cfare ishe ishe libri i cili enderroja ta bleja i shkrimtares time te preferuar.Pas pak sekondash ndegjova nje ze i cili theriste me te madhe zgjohu zgjohu eshte koha per ne shkolle... u zgjova pa pritur dhe mnjehere pashe qe edhe libri mengjesi i shijeshem i vitit te ri dhe dhuratat e tjera te medha te gjitha ishen nje enderr e cila shprsoj te me realizohet ne te ardhen time..
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!