Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve
Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak të kushteve të zhvillimit psiko-social që shoqërojnë këtë stad të jetës, shpesh bëhen burim kontraditash dhe problemesh.
Të shkëputur nga mosha e fëmijërisë, ku perceptimi e bashkë me të edhe gjykimi mbi fenomene, objekte, individë, është thuajse i formuar plotësisht, adoleshentët e kanë gati të pamundur, të jenë të vendosur për të marrë përgjegjësi si të rritur, sepse në fakt, ata nuk janë të tillë.Problemi më i madh që prindërit kanë sot me fëmijët e tyre është mungesa e komunikimit. “Gjatë seancave këshillmore me nxënësit, por edhe me prindërit, më rezulton se problem më i madh që kanë të dyja palët, është vendosja e një ure efektive komunikimi. Prindërit, ndonëse dikur edhe vetë adoleshentë, e kanë të vështirë të kuptojnë shumë situate/ veprime, të kryera nga fëmijët e tyre. Kohët ndryshojnë, e po kështu edhe sjelljet, ndaj nuk mund të jenë tërësisht të përgatitur për fazat që fëmija i tyre do kalojë. Nga ana tjetër, adoleshenti, është një model “ende i butë”, mbi të cilin forca dhe faktorë të ndryshëm socialë, mund të ndikojnë, duke i dhënë formë, përtej modelimit që është munduar t’i japë familja.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ana ana - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3619&lloji=Tekst+argumentues
Vepra te ngjashme
Shoqeria
Lloji: Tekst argumentues
Shoket dhe shoqet jane njerzit qe dua me se shumti . Ne duhet te kemi nje shoqeri te besueshme qe te...
Hala jom i njëjti
Lloji: Tekst argumentues
.........."Hala jom i njejti"............
Teksti:
👇
U bo koh që më le ti
për ty po , m...
tekst argumentus
Lloji: Tekst argumentues
PROBLEMI-Me shume mundesi vitin tjeter shkollor mund te shkoj ne Itali.
TEZA-Ideja eshte shume e sh...
Macja
Lloji: Tekst argumentues
Kafsha ime e preferuar eshte macja. Ato gjenden ne ngjyra te ndryshme, ato ngjyre gri jane te zakons...
Historia - ajo që ...
Lloji: Tekst argumentues
Shume s'e kuptojne. Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numra, data e ngjarje qe pershkruhe...
Librat
Lloji: Tekst argumentues
Tema per sot quhet Libri ja pak informacion ne lidhje me te :
Libri eshte teresia unitare, e ilust...
organi tretes
Lloji: Tekst argumentues
Organet e aparatit tretes
FUNKSIONET E TYRE
Ne goje dhembet fillojne te copetojne ushqimin ne pjes...
Efektet pozitive te...
Lloji: Tekst argumentues
Duhet thene se nje e drejte kushtetuese si 'e drejta per te zgjedhur' keqinterpretohet nga politika ...
Roli i debatit ne j...
Lloji: Tekst argumentues
Teza: Debati ka një rol të rëndësishëm në zhvillimin e nxënësve, duke i ndihmuar ata të zhv...
Mehmet Delija
Lloji: Tekst argumentues
Mehmet Delija ishte nje trim i lindur ne Drenice ne vitin 1891 dhe vdiq me 1945 ne Itali. Ai ishte b...
QTU
Lloji: Tekst argumentues
nje nga qendrat tregtare me te bukura dhe me te perhapura eshte QTU. une kam shume deshire te shkoj...