Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe në të ardhmen kujtimet do të bëjnë me ty.
Mu atëher ku un po mësoja e përparoja,ti ishe ajo që më tregove se ekzistojnë 36 yje,36 margaritarë të gjuhës shqipe. Buzëqeshja jote gjithmonë mën të ndjehem krenar me ty, pasi ti e meritove të të thëras Nëna ime e dytë. Pra e nderuar mësuese kam edhe shumë fjalë të ëmbla tjera të them per ty,por tash nuk mbeti asgjë pos edhe një falenderimi të fortë thellë nga zemra... !!
Të puth fortt fort nxënësi ytt qe z'do të harroj kurrë..
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Muhamed Xhelili - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3797&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
VERA
Lloji: Ese pershkruese
"VERA"
Vera eshtë një nga stinet më të bukura dhe me ndryshymet e saja natyrore të pa përshkr...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
nena ime
Lloji: Ese pershkruese
nena sapo degjon fjalen nen...
cesht e bukura
Lloji: Ese pershkruese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...
Ku ndodh efekti se...
Lloji: Ese pershkruese
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ek...
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet ...
miq e shoke
Lloji: Ese pershkruese
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ng...
Iken...
Lloji: Ese pershkruese
Ikën...
Ai tashme ishte larguar nga kjo ...
Tirana
Lloji: Ese pershkruese
Klima e Tiranes eshte shume e pershtatshme per zhvillimin e ekonomive te ndryshme.Relievi i Tiranes ...
vjeshta nje pranve...
Lloji: Ese pershkruese
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkoj...
E paharruar...
Lloji: Ese pershkruese
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te til...
Leximi
Lloji: Ese pershkruese
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse ...