Data e postimit: 2015-03-15 15:59:46
Shikime: 3764
|
|
Likes:
1
Dislikes:
0
Titulli:
dashuria
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
te gjithe e dime se dashuria eshte reciproke po te gjithe ne biem brenda saj pa dashje dhe as nuk e veme re se si.
zakonisht te gjitha gocat iu vardisen ketyre cunave te bukur por ndonjeher ata te lene ne balte e s'duan t'ia dine per ne ...
po pse valle edhe pse ata na bejne keq ne perseri e duam dhe dua me shume se kurre ..............
kjo eshte nje pyetje qe besoj se askush smund t'ia jap nje prgj te sakte.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
alessia - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3934&lloji=Ese+filozofike
Vepra te ngjashme
Ne lindim të lirë...
Lloji: Ese filozofike
Ne vijmë në këtë botë si qenie krejt të lira dhe të pafajshme.Kemi ardhur në jetë pa asnjë...
|
ta drejtosh jeten m...
Lloji: Ese filozofike
Mbi qiejt pa kokë të indiferencës së kohës shkruaj me gërma të trëndafilta kohën e ekzisten...
|
Cili është kuptim...
Lloji: Ese filozofike
Të kuptosh se si te jetosh ne menyre sa me te mire dhe te kuptosh veten dhe te tjeret ,kur kane te ...
|
nje palaco qe qesh
Lloji: Ese filozofike
Eshte per tu habitur me ndjesite e panumerta qe zoteron njeriu... qofshin keto te arsyeshme ose jo m...
|
|
Erdhe nje nat me e ...
Lloji: Ese filozofike
A di cfar eshte me e dhimbshme ne kete bot. Te braktisesh prej dashuris , e cila tashme te ka burgo...
|
|
A duhet të përdor...
Lloji: Ese filozofike
Për mendimin tim jo,nuk duhet të përdoren,sepse edhe kafshët janë gjallesa. Kam dëgjuar se kaf...
|
udhetim jete
Lloji: Ese filozofike
Nuk mund te lahesh dy here ne te njejtin lume...
Cdo gje rrjedh,rrjedh ose iken, ase kalon...sino...
|
|
Perse jemi ne toke ...
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.per...
|
Njeriu pёrball dil...
Lloji: Ese filozofike
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndie...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|