Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7906
Data e postimit: 2022-03-31 21:56:44
Shikime: 1350
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Te rrosh apo te mos rrosh ?

Lloji: Ese filozofike
Tema: Zgjedhja personale ne varesi te situates momentale
Autori: Ariela Selimllari
Shkolla: Themistokli Germenji
Klasa: 12
Qyteti: Korce
E-mail: arielaselimllari@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje prej dilemave me te njohura me fame boterore eshte pikerisht dilema :te rrosh apo te mos rrosh?Te gjithe e dime qe jeta me kalimin e kohes fillon te paraqitet teper e veshtire.Ne baze te personalitetit individet ndryshojne,pra ka persona qe zgjedhin te miren dhe te tjere qe i dorezohen situates momentale.Nje vendim shume i gabuar sipas mendimit tim.Po perse te jetojme?

Na duhen vite per tu rritur e ne kete menyre per te vendosur disa qellime per te cilat te konkurrojme ne hapesiren e madhe jetesore.Per tu rritur nuk mjaftojne vec qellimet finale por nje sere sakrificash qe na bejne te perparojme ose jo.Kjo pra eshte jeta nje sprove ose me mire nje
eksperince ndryshe per cilindo prej nesh.
Ne rrezohemi,ringrihemi,gabojme,m esojme e nje sere veprimesh qe na tregojme nese jemi rritur apo jemi ata qe lindem dje.Nese kemi luftuar kaq shume perse te heqim dore ne moment te fundit?Perse te lejojme nje puhize per te na rrezuar gjithe kalane pertoke?Perse te mos tentojme te perparojme ne vend qe te qendrojme pasiv?Nese deshirojme te ecim para duhet te durojme si eren,si shiun,si boren apo dhe diellin pervelues.Po pra ne mundemi te perballojme gjithcka.
Ka pafund njerez qe kane arsye per tu dorezuar dhe vazhdojne te tentojne te perpiqen.Ka njerez qe vuajne per minimumin jetik apo te tjere me dhimbje ne shpirt qe nuk sherohet kurrsesi.Ama ata vazhdojne te jetojne ndonese jeta eshte treguar shume e eger me ta.Ata zgjodhen jeten se ate duhet te bejne.

Pra,per ta permbyllur jeta eshte shumfish me e shenje se vdekja.Ne vend te alternativave te shumta ne duhet te zgjedhim jeten.I gjithe rrugetimi yne do shkoje drejt vdekjes por deri atehere ne duhet te mos rreshtim perpjekjet per perparim.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ariela Selimllari - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Te+rrosh+apo+te+mos+rrosh+%3F/7906


Vepra te ngjashme
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise bo...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
thjesht jeta
Lloji: Analize letrare
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka ...
Perse?
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje ...
Perse?
Lloji: Poezi dramatike
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje ...
Perse?
Lloji: Poezi personale
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje ...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
‎"TE GABOSH ESHT...
Lloji: Ese argumentuese
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te ...
sikur te jem me i r...
Lloji: Ese pershkruese
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOG...
Vleresoje jeten
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellim...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.