Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6816
Data e postimit: 2019-04-08 11:06:50
Shikime: 2616
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: SISTEMI

Lloji: Ese filozofike
Tema: SISTEMI
Autori: DION HASANAJ
Shkolla: Gjimnazi ''Gjergj Kastrioti''
Klasa: XII-C
Qyteti: Tirane
E-mail: dionhasanaj43@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

SISTEMI
Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë fjalën sistem te përdoret por rastet kur ne i kushtojmë vëmendje përdorimit të kësaj fjale janë shumë të rralla.Po si perkufizohet sistemi në vetvete? Sistem,-i -rregull sipas të cilit janë vendosur a veprojnë pjesët e një tërësie.Ky është përkufizimi që fjalori ynë mundëson.Por në një pikpamje më të thellë dhe filozofike sistemi përkufizohet-si rrethi vicioz në të cilin secili prej nesh është i detyruar ta përsërisë atë deri në momentin e vdekjes.Sistemi në vetvete merr shumë kuptime sepse ai funksionon në idene e nje hierarkie me disa shkalle ku sisteme te ndryshme në shkallë te ndryshme I shërbejnë njëra-tjetrës dhe e gjitha si një makineri gjigande vazhdon të punojë për te plotësuar shërbimin e saj, por një e vërtetë absolute është që ne të gjithë jemi të detyruar ti shërbejme këtij sistemi. Shumë njerëz janë të lumtur që janë pjesë e tij, shumë te tjerë kerkojnë ndryshim por dorëzohen shumë shpejt kur perballen me veshtirësite që ata përjetojnë nëse përpiqen të mos jenë më pjesë e këtij ‘’mekanizmi’’Nëse ti je përpjekur për të kuptuar pse je i detyruar që të bësh dicka vëtëm sepse ishte e domosdoshme për tu bëre ne shoqërinë ku ti jeton, ti e ke kuptuar se dicka nuk shkon.Nëse ti je ndjerë sikur shkollimi që ti po merr është thjesht një process kopjimi dhe jo përfitimi të njohurive nga mesuesi tek nxënësi ku këto njohuri asnjëherë nuk përthithen po thjesht harrohen duke u përsëritur në mënyrë robotike ti e ke kuptuar se dicka nuk shkon.Por nëse situata është kaq e pashpresë atëherë kush është zgjidhja jonë e vetme? Mos vallë duhet të zgjedhim të shkëputemi nga shoqëria e cila në një pikpamje të zymte duket sikur nuk ka më kthim pas nga ky establishment i cili i ka rrënjët e tij thellë në mëndjet infantile të cdo njeriu që beson që ndryshimi do të vijë nëse ata vetë nuk përpiqen sadopak të ndryshojnë rrjedhen e jetës së tyre.Xhorxh Orwell thotë:Njerëzit nuk do të ndërgjegjësohen kurrë nëse ata nuk rebelohen dhe ata nuk do te rebelohen pa u n dërgjegjësuar.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     DION HASANAJ - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/SISTEMI/6816


Vepra te ngjashme
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Ese: Rëndësia e f...
Lloji: Ese argumentuese
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histor...
Adoleshenca
Lloji: Ese pershkruese
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Ese: Përse na shë...
Lloji: Analize letrare
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithash...
Liria e fjalës
Lloji: Analize letrare

Lloji: Ese argumentuese
Njerëzimi që prej fillimit te kohërave ka krijuar ato që kanë sjelle fatkeqësite e tij më të...
Unë ekzistoj përm...
Lloji: Ese argumentuese
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball...
Dashuria për dijen...
Lloji: Analize letrare
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo ës...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Të jesh a mos të ...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe ...


Komentet e fundit!

Emri: kida
Email: kida@hotmail.com
Komenti: m plq shum qenka e bkr
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.