Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2015-03-18 17:33:16
Shikime: 8152
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 1

Titulli: Enderrimi

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Cfare eshte enderrimi?
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

A eshte enderrimi shkas i gjerave qe ne krijojme dhe bejme?Ne qender te enderrimit eshte perjetimi paraprak i nje realiteti te mundshem,ose perjetimi i nje ngjarjeje te pritshme te trilluar prej vete individit.Disa prej enderrimeve ndihmojne qe cdo individ te pergatitet per projektet e se ardhmes.Vete enderrimi mund te kthehet ne nje stimul te vertete per veprimtari praktike,nese ai ve ne levizje mendimin dhe fantazine,nese nxit dhe frymezon individin per te vepruar.Me enderrimin jane te lidhura jo vetem deshirat,por edhe lindja e interesave,formimi i synimeve dhe i aspiratave,te cilat drejtojne aktivitetin e njeriut.Enderrimi mund te kthehet ne nje instrument ose ne nje mjet qe ndikon pozitivisht ne psikologjine dhe ne shendetin mendor te individit,kur ai ngjall shpresa dhe optimizem per te ardhmen,kur e ndihmon individin per te percaktuar qarte synimet dhe ambiciet e tij ne jete.Bote e enderrimit eshte nje bote mistike,ku eshte shume larg reales dhe eshte thjesht nje vizion i imagjinates tone dhe trillimit.Endrra edhe mund te krijohet por edhe mund te linde natyrshem.Jo gjithmone ne nje enderr ti mund te jesh protagonisti,mund te shikosh persona te tjere edhe qe nuk i njeh por thjesht te shfaqen.Endrra per disa eshte nje besetytni,qe kur e sheh dicka ne enderr do te ndodhe patjeter.Por kjo gje nuk eshte e sigurt.Te enderrosh nuk eshte keq,perkundrazi behesh me altruist dhe je me energjik.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3958&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Deshira ime
Lloji: Ese pershkruese
Deshira ime eshte qe ne te ardhmen te jem gazetare.Gazetaria do jet puna qe une do te bej apo te t...
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme....
dhuna ndaj femres
Lloji: Ese pershkruese
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse d...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri es...
Me fal...
Lloji: Ese pershkruese
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a t...
ese per shkollen
Lloji: Ese pershkruese
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo ë...
Perjetesia
Lloji: Ese pershkruese
Me detin lind dhe largohet dashuria. Me valet vijne iluzione qe me kalimin e kohes mund te holloh...
CFARE JANE FJALET D...
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ...
ngjarjet
Lloji: Ese pershkruese
"Vendlindja" Ne vendlindjen time shume zogj cicerojne e ne kaltersi shume pllumba fluturojne.O ve...
the beautiful of my...
Lloji: Ese pershkruese
Albania is a land full of surprises and also capable of bemused tourists with skeptical. Facing the ...
krenar si nje shqip...
Lloji: Ese pershkruese
SHPREHJEN KRENAR SI NJE SHQIPTAR E KANE PERDORUR FRANCEZET QE NE MESJETE,POR JEHONA E KESAJ KRENARIE...
nena ime
Lloji: Ese pershkruese
nena sapo degjon fjalen nen...


Komentet e fundit!

Emri: kejsi
Email: kejsicika@gmail.com
Komenti: Shume e bukur
  Pergjigju

Emri: Enaida Ibraimi
Email: enaidaibraimi23@gmail.com
Komenti: Bravoo Niko shume shume e bukur! Si gjithmone!!!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.