Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2012-07-10 07:20:28
Shikime: 9937
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Njeriu ne jete ka nje apo me shume dashuri. Per ke ia vlen te sakrifikojme?

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Dashuria
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te tere pas vetes. Ai kalon shume periudha e ngjarje te ndryshme gjate gjithe jetes. Si cdo qenie tjeter e gjalle, lind dhe ne fillim e gjithe dashuria dhe vemendja e tij i kushtohet prinderve dhe pjesetareve te ndryshem te familjes qe e rrethojne. Kjo ndodh pasi jane te vetmit njerez qe shikon dhe i ndjen prane vetes. Ai eshte aq i njome saqe nuk mund te njihet lehte me boten e jashtme dhe realitetin. Natyrisht qe me kalimin e kohes rritet dhe fillon ta njohi dhe ta shikoje realitetin me mire dhe me nje sy tjeter. Ai pervec dashurise qe ka kundrejt famijes fillon te doje shoqerine qe e rrethon si dhe fillon te pasionohet me fusha te ndryshme te jetes. Ato mund te jene piktura, artet, sportet ose dicka tjeter. Gjithmone ecim me idene se duhet te sakrifikojme vetem per dashurine per familjen ose per qeniet humane por me duket shume e drejte dhe me vlere te luftosh dhe sakrifikosh per cfaredolloj dashurie dhe per te arritur ate qe do.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=401&lloji=Ese+shpjeguese


Vepra te ngjashme
Tema : Une pro mjed...
Lloji: Ese shpjeguese
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, v...
Kosova eshte e buku...
Lloji: Ese shpjeguese
Kosova tash eshte vendi me i kriuari ne bote.Ne vitin 90-99 shkollat tona oretpolicore nuk lin te me...

Lloji: Ese shpjeguese
Toka është planeto i vetëm në sistemin Diellor me atmosferë të qëndrueshme,ujë të bollshëm...

Lloji: Ese shpjeguese
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë....
deshira ime
Lloji: Ese shpjeguese
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimta...
vjeshta stina ime e...
Lloji: Ese shpjeguese
Mua stina e vjeshtes me pelqen shum sepse nga vapa e adhe fillon te fryej nje fllad i vogel,rezet e ...
Nje nxenes, nje mes...
Lloji: Ese shpjeguese
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjes...
Nene tereza
Lloji: Ese shpjeguese
Kur sjell ndermend fjalen bamiresi me kujtohet nene tereza .ajo ishte njeriu me i mire qe ka patur b...
Me lini te flas
Lloji: Ese shpjeguese
Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fj...
magjia
Lloji: Ese shpjeguese
magjia dicka e cila shfaqet shume para syve tane . ajo ben ate cka ne nuk mund ta imagjinojme dot , ...
ese per friken tend...
Lloji: Ese shpjeguese
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa...
Vetmia te shkrimtar...
Lloji: Ese shpjeguese
Në letërsi,filozofi,dhe art jepen një sërë përkufizimesh mbi vetminë.Në shumicën e rasteve...


Komentet e fundit!

Emri: Ola
Email: Ola@yahoo.com
Komenti: Dhe un mendoj se familja esht shum e rendesishme per ne dhe jan te vetmit qe na mbeshtesin
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.