papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.Pese luae po zbrisnin ne lume per te pire uje.Perreth s`kishte mbetur asgje e gjalle.Te gjithankafshet ishin zhdukur.Dy prej luaneve kishin rreth e perqar qafes,gjer perposh ne gushe,jele te dendura dhe shumete bukura.Ishin meshkuj.Trupin e kishin e gjith muskuj,si te qene skalitur ne gur.Femrat e kishin trupin pak me te ulet,me te zgjatur dhe me te zhdervjellet.Qe te peste kishin sy te vedhe,te hapur jashte mase,te afte per te pare perpara ne nje pike te caktuar,si dhe syte e njeriut KA EDHE ME SHUM.......................... .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. ......................
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Jozef Roni - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4022&lloji=Tregim
Vepra te ngjashme
Shtëpia
Lloji: Tregim
Në këtë trgim bëhet fjal për dy djem qe donin ta ndertonin një Shtëpi.
Ata për qdo mëngjes...
viti i ri 2013
Lloji: Tregim
viti i ri 2013 eshte nje feste e gezueshme per muslimanet po ashtu edhe ne femijet kemi deshire qe ...
I vetmuari
Lloji: Tregim
I VETMUARI
Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I lec...
Nen perspektiven e ...
Lloji: Tregim
12/07/2012
Cfare marrezie….
Era, si e arratisur nga spitali psikiatrik. Shiu i pire tape, s’di...
Prilli i thyer
Lloji: Tregim
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqi...
gomari dhe kali
Lloji: Tregim
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak...
Nena
Lloji: Tregim
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes ...
High school musical...
Lloji: Tregim
Kapitulli i Parë
Palestra e shkollës “East High” po shkundej duke qenë se gjysma e parë e...
MIQTE
Lloji: Tregim
Gjyshi ishte shtrire ne kanape dhe shlodhej duke shikuar televizorin.Laurati, si qapken i gjyshit ,i...
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengada...
Po të isha arkitek...
Lloji: Tregim
Unë po të isha arkitekte do të ndryshoja gjithqka.Do të ndërtoja spitale,fabrika. ...
Frika e të qenurit...
Lloji: Tregim
Prindërit e mi shkuan në Tiranë
për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh.
U gëz...
Komentet e fundit!
Emri:
esma
Email:
esma_9@zbavitu.net
Komenti:
mua nuk mw pelqen aspak se ska hiq kuptim