Data e postimit: 2015-03-31 20:34:43
Shikime: 5552
Likes:
1
Dislikes:
1
Titulli:
eshte me e lehte te hysh ne kurthin e armikut sesa te dalesh prej tij
Lloji:
Hartim
Tema:
armiku
Autori:
Mavis
Shkolla: Adem sheme
Klasa: 8
Qyteti: sarande
E-mail:
Email eshte i fshehur!
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nje fjale e urte thote:"Lumi fle armiku s'fle."
E pra armiqte tane e kalojne nje pjese te mire te kohes duke thurrur plane djallezore e duke ngritur kurthe. Ata jane teper dinake dhe ndodh qe njerezit e sinqerte dhe te ndershem bien lehtesisht ne kurthet e tyre, duke u tunduar nga gjerat qe ata thone e duke pritur gjithmone me te miren, dhe ndoshta kur e kuptojne se e gjitha eshte nje kurthh eshte teper vone dhe nevojitet shume zgjuarsi, madje edhe pak dinakeri per te menaxhuar dhe per te dale nga situata ne te cilen ndodhesh.
Eshte me e lehte te hysh ne kurthin e armikut, sesa te dalesh prej tij.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Mavis - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4169&lloji=Hartim
Vepra te ngjashme
E vetmja rruge pr t...
Lloji: Hartim
Miku eshte dhurate qe ti ja ben vtvetes,nje mik i mire vlen sa nje thesar por te kesh miq te mi...
Shkolla cerdhe e di...
Lloji: Hartim
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte.
Shkolla,eshte cer...
Pranvera
Lloji: Hartim
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve.
Lulet celi...
VELLAI IM
Lloji: Hartim
VELLAI IM ESHTE JETA IME ESHTE ZEMRA IME. PA TE UNE NUK JETOJ DOT. DICKA TE VOGEL TE KETE AI UNE VDE...
Gabimet e mia
Lloji: Hartim
Jam duke flitur per disa gabime qe i bera pandalur dhe ende nuk po mundem te ndalem se menduari dhe ...
E dua librin
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen...
Pranvera
Lloji: Hartim
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe m...
Zhgenjim
Lloji: Hartim
• Te shoh bote ,nga ky cepi im i erret,i rrumbullaket, patadoksal...e ulur kembekryq ne nje pikepy...
Alfabeti yne i shtr...
Lloji: Hartim
Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e ...
ARSIMIMI
Lloji: Hartim
Nje nder gjerat me te rendesishme dhe themelore per ne eshte arsimi,pa te ne do te ishim sikur peshk...
Nena Qenia Me E Das...
Lloji: Hartim
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gj...
Perralla:Endrra qe ...
Lloji: Hartim
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e...
Emri:
ana
Email:
anaana@yahooo.com
Komenti:
plehr
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
paula
Email:
paula@hotmail.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
jfsdXsadtf
Email:
gbukgjif@gmail.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
lena keni
Email:
lenakeni@hotmail.com
Komenti:
bravoooooooo
Pergjigju
Emri:
arbana
Email:
arbana@yahoo.com
Komenti:
/
bravoo me pelqen .
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
arisilda sheplo
Email:
sesgbrhtr@gmail.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti