-Eshte ethjeshte te besh nje gabim ,nje veper e cila mund ta lendoje tjetrin ,irepo eshte e veshtire te shohesh ne syte e njeriut telenduar urrejtjen qe ai e ndjen per ty.Prandaj shume njerez zgjedhin rrugn e pendimit dhe te kerkimit falje per te korrigjuar gabimin e bere.
Mirepo tani shtrohet pyetj se -A mjafton?!Epo natyrisht se jo,natyrisht se nuk mjafton te latgoah mllefin qe dikush njen per ty apo te shlyesh vepren e bere.
Cila eshte rruga per ti shlyer gabimet?Sipas meje ekziston vetem nje rruge,te mos pendohsh per ate qe ke bere por ti deshmosh tjetrit se ti nuk doje ta beje .
Duhet te ecesh rrugen perpara,duke bere vepra te mira,duke falur(Qe te jpesh shembuj se edhe te tjeret duhet ta bejne),duhet te jesh nje person qe meriton te falet dhe te ecesh rruges mgafale duke menduar keshtu se hapat qe ti mpo i hedh jane hapa te sigurt dhe se ata nuk te cojne drejt gabimeve,sepse ne te kunderten.....
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Linda Fetaj - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4358&lloji=Analize+letrare
Vepra te ngjashme
familja
Lloji: Analize letrare
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
TELEVIZIONI
Lloji: Analize letrare
Televizioni eshte mjeti me i perhapur i komunikimit te populli i cili luan nje rol teper te rendesis...
Shkolla e Rogoves
Lloji: Analize letrare
Shkolla e rugoves
Shkolla e rogoves
E pa ni tragjedi
U nda pre arsimit,
Arsimtari per jet,...
bora e par ne fshat...
Lloji: Analize letrare
u zgjova ne mengjes dhe pash disa fjolla bore qe po bien edhe e pash se bora kishte mbuluar te ghith...
si kalova pushimet ...
Lloji: Analize letrare
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duk...
Vetmia
Lloji: Analize letrare
Ka gjëra në këtë jetë të cilat nuk mund t'i përkufuzosh me fjalë, nuk do të mjaftonte as ...
Pavarsia
Lloji: Analize letrare
Pavarsi
Urime përvjetori
Sa me knaqesi
E pres kete ditë
Si u ba Kosova
Shtet i ri me ty pav...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibs...
Ese: Përse na shë...
Lloji: Analize letrare
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithash...
dimri
Lloji: Analize letrare
dimri eshte nje stime shume e bkr dhe e qete. debora jashte, zjarri ne oxhak, caj ose ushqimete ngro...
princesha dhe shkop...
Lloji: Analize letrare
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen...
po vijne pushimet
Lloji: Analize letrare
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se ...
Emri:
Diellza
Email:
diellza.kllokoqidiellza@outlook.com
Komenti:
nuk mu duk si nje ese e kompletuar per titullin qe e ka kjo ese por gjithsesi ishte eshkruar mir