Data e postimit: 2015-11-11 15:16:25
Shikime: 4207
|
|
Likes:
7
Dislikes:
0
Titulli:
asma
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e miresise dhe bukurise shpirterore .Dashuria eshte nje ndjenje qe nuk mund te pershkruhet dot me fjale dhe nuk mund ta kuptoje kushdo ,sepse ajo mund te kuptohet vetem duke e ndjere.Ne te vertete dashuria eshte si nje dritare ne zemer sepse ashtu sic ajo freskon dhe ndrit nje dhome te mbytur ne erresire,ashtu edhe dashuria perhap nje fllad te fresket ne zemer dhe ndricon cdo cep te saj.Sic thote edhe i nderuari Mevlana :"Ata qe kane ndricuar shpirtrat kane shpetuar edhe nga ngjyrat dhe ererat .Mbylle deren e fjales dhe hap dritaren e zemres.Dhe hena do te te puthe prej dritares."Dashuria i shkrumbon dhe i zhduk deshirat e kesaj bote .Ajo ve perpara vetem deshiren e miresise dhe lartesise shpirterore.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
asma - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4562&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cila...
|
NENE
Lloji: Ese pershkruese
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare...
Fjalet...
|
Lahuta e malcis
Lloji: Ese pershkruese
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. M...
|
Ai...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk e di nga t'ia filloj,pasi eshte shume e veshtire te pershkruash dike si ai.Po flas per nje perso...
|
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese pershkruese
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush ...
|
Dashuria per gjyshe...
Lloji: Ese pershkruese
Zemra ime ishte e plot,e bukur dhe e fort por papritmas nje pjes prej saj u zhduk dhe ra ne tok.Rash...
|
Kush e solli Dorunt...
Lloji: Ese pershkruese
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi...
|
Deshira ime
Lloji: Ese pershkruese
Deshira ime eshte qe ne te ardhmen te jem gazetare.Gazetaria do jet puna qe une do te bej apo te t...
|
ese pershruese
Lloji: Ese pershkruese
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate...
|
ese kimie
Lloji: Ese pershkruese
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte s...
|
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort q...
|
agimi
Lloji: Ese pershkruese
agimi i bardh
delne mengjes
me re
te medha
Me re te bukura
dhe ngjyre te hirit
pastaj del...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|