Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2015-12-30 22:14:50
Shikime: 6546
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Në pragun e së vërtetës, më rrëmbeu gënjeshtra!

Lloji: Ese filozofike
Tema: Vetvetja
Autori: Arteida
Shkolla: AAB-Komunikim Masiv-Gazetari
Klasa: viti I
Qyteti: Prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kur ndodhesha përgjat brigjeve të dëshirave lundruese të kohës, unë jetoja brenda iluzioneve të përditshmërisë.Kur merrja frymë ajrin e pastër të natyrës, unë dashurohesha në vehtën time.Jetova në kulmet e shtëpive të rrënuara nga dhimbja.Lumturia nuk më falte shpresë për dicka më të madhe se një insipirim.Lotët më derdheshin në vargun e vuajtjeve.
Jam unë.Jam një gjethe e këputur nga dega , një fantazmë e humbur rrugëve të qytetit të pazhurmshëm, një specie e mbushur me ndjenja.Jam unë që fshihem diku.Në sirtaret e fëmijërisë, në ëndrrat e gjumit, në shikimet mallëngjyese të kohës.Jam unë e fshehur aty ku më rrah zemra, ku syri më pikon lot, aty ku më dridhen duart.Aty ku nuk mund të ndaloj të tashmen, ku nuk përkas me të vërtetë.
Jetoj aty ku shohë dritën, ku ndjej erën, ku ndëgjoj zërat, ku ëndërroj të vërtetën, ku shprehi mallin nga jeta.Jetoj në kasollen e kujtimeve, duke hapur sirtarët e vegjëlisë dhe strukem në mërzi, ku largohem nga skëterrat e lumturisë.Dhe jetoj këtu ku jetoj sot.Në botën e të gjallëve.Në botën e ndjenjave kapluese unë marrë frymë.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arteida - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4710&lloji=Ese+filozofike


Vepra te ngjashme
Unë dhe Toka
Lloji: Ese filozofike
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse m...
Te gabosh dhe te fa...
Lloji: Ese filozofike
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gab...
Kush jam une ?
Lloji: Ese filozofike
Kush jam une?Eshte e veshtire ti japesh pergjigje pyetjes me te rendesishme filozofike.Si nje gjasht...
vetmia
Lloji: Ese filozofike
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume b...
Bota ime
Lloji: Ese filozofike
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe...
Ne kete bote jemi p...
Lloji: Ese filozofike
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Dis...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese filozofike
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane...
Vleresoje jeten
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellim...
Princesha argjiro.
Lloji: Ese filozofike
Që nga poshtë një zë thirri: "Jam një lajmës nga kufiri" U hap porta mengadalë, Kërci...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
Dialog me sytë e s...
Lloji: Ese filozofike
ne dhe uji
Lloji: Ese filozofike
cfar do te ishim ne pa uje ?? nje pyetje sa e ditur nga gjithkush aq edhe retorike .ndalo nje momen...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.