Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8018
Data e postimit: 2023-01-26 20:44:08
Shikime: 1114
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Komedia Hyjnore,

Lloji: Ese filozofike
Tema: Dashuria
Autori: Anna Çani
Shkolla: gjimnaz
Klasa: X
Qyteti: Tiranë
E-mail: vincanianna@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Çdo njeri i dashuruar jo gjithmonë krijon "ëndërra jete" vetëm mr një person. Ka nga ata njerëz që nuk janë të sinqertë në dashurinë e tyre,ndjenjat e tyre,por janë gënjeshtarë,aktorë që e luajnë më së miri rolin e tyre prej të pafajshmi e të dashuruari. Dantja ishte një nga ata persona që e dashuronte me shpirt Beatriçen,edhe pse ajo vdiq. Ai ishte aq i dashuruar sa nuk e harroi deri në fund të jetës së tij. Fakti që ai shkoi në Ferr ishte se nuk e mbrojti dot Beatriçen. Sheshherë për njerëzit dashuria e parë mbetet dhe e fundit,si në rastin e Dantes. Por ka dhe raste kur njerëzit mësohen me dashurinë e dikujt dhe e përdorin atë. Pse degdisen në Ferr ishte pyetja?! Ja pra pse: Për shkak të përdorimit të dashurisë së tjetrit. Njerëzit janë të aftë ta bëjnë këtë. Gjithmonë kanë qenë. Si sot,si dje,si shekujt e kaluar,e kanë përdorur dashurinë për interes. Si psh. ... : Kur hyn në mes paraja,pushteti,mes dikujt që dashuron me zemër,por s'është i pasur dhe dikujt që dashuron me mendje dhe është i pasur,gjithnjë është zgjedhur alternativa e dytë,sepse njerëzit e kanë më të thjeshtë të mendojnë për të ardhmen e largët sesa të mendojnë për sot dhe nesër nëse dashurohen apo jo nga dikush. E ardhmja e largët për njerëzit është diçka që zgjedhin të mendojnë më së shumti,përpiqen ta parashikojnë,planifikojnë e organizojnë. Por harrojnë se po humbasin të tashmen dhe se nuk mund ta dimë se ç'do të ndodhë në atë "të ardhmen e largët" për të cilën ata mendojnë aq shumë. Vërtet mund të gënjejnë,njerëzit,mashtrojn ë,aktrojnë etj.,por ata s'mendojnë vetëm një moment se po veprojnë mirë apo gabim,se në fund të jetës do të shkojnë në Ferr apo Parajsë....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Çani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Komedia+Hyjnore%2C/8018


Vepra te ngjashme
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të ...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...
Mekati me i madh
Lloji: Ese argumentuese
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në...
Jini vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rret...
Heroizmi
Lloji: Ese argumentuese
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte t...
te falesh eshte hyj...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne s...
Ashtu si dashuria, ...
Lloji: Ese argumentuese
respekti ndaj prind...
Lloji: Hartim
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i ve...
Kinema apo teatër?
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.