Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7481
Data e postimit: 2020-11-26 14:44:41
Shikime: 2176
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Tymi i zjarrit te pa ndezur

Lloji: Ese filozofike
Tema: filozofi e jetes
Autori: BAHE
Shkolla: MEDRESEJA "ALAUDDIN"
Klasa: 10/2
Qyteti: Prishtin
E-mail: elvirbytyqi99@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kapitulli 1
DESHIRA IME FAQE 1
Sdi nga te ja filloj kur cdo gje ne kete bote eshte bere e padurueshme nuk e di kujtt ti besoj apo ke ta dashuroj dua te ik nga ky ferr i embel por parajsa dyert mi ka mbyllur,e ky ferr nganjeher me kap per fyti e nje rryme zjarri me percellon trupin e me thot 'MJAFT MJAFT ORE MJAFT,Mos shkruaj e Mos duaj. a nuk e sheh? ti je i mallkuar askush nuk te do.


DESHIRA IME FAQE 2

A thua a nuk ka mbet vend ne parajs qe i kam dyert e mbyllura? a thua a me te vertet jam i mallkuar? apo Ferri tallej, jam i frikesuar me shum se i tmerruar,po ndegjoj keng klasike te me qetsonte deri kur erdh ferri e me tha un nuk genjej.u qudita,ai po ulte koken,e pyeta:"qke ore ferr ti kurr nuk e ke ulur koken?" mu pergjigj:"Ore djalosh me dhimbsesh se je i ri,e shoh se si nuk dozohesh na ky ferr i urryer e i lyer me te zez e te kuqe brenda."


DESHIRA IME FAQE 3
Duke ndegjuar Muzik Klasike(bethovenin) mu kujtua femijria te qeshurat,te qarat,te Mirat,Te Keqiat te tjeret dilnin luanun futboll un rrija brenda me Shokun tim "LIBRIN" cdo dite lexoja derisa e kuptova per vendin ku jetoja,po jetoja ne ferr,Bota eshte e njejt si zogu qe fluturon veqse pa leviz krahet (pra po bie ama zogi bie)Ama Zogi bie ne toke ndersa Bota ku do bie?

DESHIRA IME FAQE 4
BOTA eshte mizore eshte nje vend pa mendime e plot probleme,Njerzt nuk i kuptojn Njerzt tjer sikurse te i flasesh nje Kafsheje biles ta permend ne kete kohe qe po jetojm kane me shume rrespekt per Kafshet sesa per Njerzit ,Bota po perfundon,Thojn se e kan hequr e e kan larguar racizmin e kendej ende kane ligje te veqanta per njerzit me ngjyre.


DESHIRA IME FAQE 5
Por a ja vlen? A aq qenkan te ndryshem? Ps nuk po i ndihmojm njeri-tjetrin si dikur por ende te njejt ende te vdekur me shum se te gjalle,Me fal RACIST nese te preka por ju vleni me pak se nje kokerr KRIPE,cdo jete ka vlere.

SHPRESOJ TE JU KEN PELQYER KETO FAQE NESE JU DESHIRONI DO JAU SHKRUAJ EDHE TE GJITHE KAPITULLIN APO EDHE TE GJITHE LIBRIN.JU PERSHENDES.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     BAHE - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Tymi+i+zjarrit+te+pa+ndezur/7481


Vepra te ngjashme
Fjale Nga Brenda
Lloji: Ese shpjeguese
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet...
Qfar do behem...
Lloji: Ese pershkruese
-Mundohesh te bindesh veten se dita me e bukur e jetes nuk ka arritur ende. Jeton me kete ndjenj me ...
TI
Lloji: Poezi dashurie
ti je engjell qe shfaqesh papritur ti me vjen kur jam i merzitur me bukurine tende me ve ne gjum ...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
Nje miqesi e paharr...
Lloji: Tregim
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur...
ʹʹBota eshte nje ...
Lloji: Ese argumentuese
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjet...
Libri apo interneti...
Lloji: Ese argumentuese
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendim...
Vajza dhe zogu
Lloji: Tregime per femije
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj...
E ardhmja dhe une
Lloji: Ese vleresuese
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejm...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...


Komentet e fundit!

Emri: Askushi
Email: Askushsorrushi@gmail.com
Komenti: GUNZ UP GUNZ UP JAM MA I FORTI NE MARKET, KAM FABRIKEN PLOT ME SHTTT, KTO KE NA I MARRIN KREJT, KTO KE NE KREIJ FURNIZOHEN SIDO QE TE JETE SITUATA, NESE JU DO KONKURONI UNE E DI C'KENI SHKERDHATA. VJEN NGA NE GJITHCA PARA SE ME ARDH TE JU, PARE CASH OFERTA PA FUND, LAJME SHUME HESAPE T'LIGUJDUM, ZARF ME EMRA BRENDA NE TE EDHE NJE PLUMB, GUNZ UP CLICK BANG JE TU QI ME WRONG GANG......
  Pergjigju

Emri: Aqifi
Email: Aqifkopertoni@gmail.com
Komenti: JAM CIKLOP NE HIP HOP UN PER JU JAM ZOT MOS ME SHTYNE NE GJUNAHE ME JU CU NE TJETER BOTE.
  Pergjigju

Emri: X
Email: eraldib5@gmail.com
Komenti: mua po, bravo.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.