Data e postimit: 2016-03-08 19:49:01
Shikime: 4371
|
|
Likes:
1
Dislikes:
1
Titulli:
Kosova eshte e bukur
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Kosova tash eshte vendi me i kriuari ne bote.Ne vitin 90-99 shkollat tona oretpolicore nuk lin te mesonin ne gjuhe shqipe.Sebret e kishin quar nje kusht qe te mesonin ne shkollat tane.Qe te mesonin ne gjuhen e tyre.Por shqipetaret nuk pranuan qe te mesonin ne gjuhen tyre.Shqiptaret ne ate kohe u detyronin te shkonin nje shtepi private qe te mesonin ne gjuhe shqipe.Por aq shitoret,spitalet,univrzitetet u detyronin edhe ata te rrine nje shtepi private e qe te shesin qe mesojne e qe shpetojne.Tash Kosova eshte vendi i lire ka pavasersin ka shitore ka market ka dotroket e gjitha.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Baki Imria - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5002&lloji=Ese+shpjeguese
Vepra te ngjashme
Fjala
Lloji: Ese shpjeguese
Fjala ka shume rendesi ne jeten tone te përditshme.Ne e perdorim ate gjatë gjithë kohës,,ne cdo ...
|
Me lini te flas
Lloji: Ese shpjeguese
Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fj...
|
Si nje liber,filem,...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta e njeriut eshte gjithmone e fokusuar ne idhujt apo shembujt qe ne ndjekim per te krijuar te ar...
|
Jul Cezari
Lloji: Ese shpjeguese
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar...
|
|
Ënderra ime
Lloji: Ese shpjeguese
Per mua eshte shume e rendesishme shkrimi,lexime dhe recitimi e ndiej
veten me rehat.Kete pasion e ...
|
harry potter dhe gu...
Lloji: Ese shpjeguese
harry potter ishte nje djale jetim pasi prinderit e tij kishin vdekur nga magjia e keqe e voldemorti...
|
Ese për Atdheun
Lloji: Ese shpjeguese
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli...
|
"E verteta vret por...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle ja...
|
mami
Lloji: Ese shpjeguese
dielli po ndricon
ne bote e kudo
po ty o nena ime
ska nevoje ky diell
te te ndricoje...
|
Shoqeria...!
Lloji: Ese shpjeguese
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gj...
|
Efektet e interneti...
Lloji: Ese shpjeguese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|