Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqiperia ka qindra milje bregdet te paprekur dhe nje oferte te pasur me rere dhe guralece qe mund te bejne shume turiste te dashurohen me bregdetin Sqipetar.Te apasionuarit pas vendeve malore kane gjetur ate qe kerkojne ne alpet Shqipetare pasi ato kane nje bukuri te larmishme dhe te rralle.Gatimi Shqipetar eshte nje tjeter arsye qe njerezit e huaj duhet te vizitojne Shqiperine,gatimet detare Shqipetare jane te pergatitura ne menyra shume te ndryshme nga gatimet ne shtetet me te medha bregdetare.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Njerëzit autistë jane si te gjithë të tjerët,ata nuk janë te semure mendorë apo me aftesi te ...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
mos u dorezo
Lloji: Ese argumentuese bindese
jeta na perball me shume sfida. sfidat jane te pafundme. here fitojme e here humbim. gjendemi para s...
E dashur mikja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
E dashur mikja ime ti nuk mund ta imagjinosh se sa shume te dua. Ti hyre ne jeten time kur une nuk e...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Besoj se suksesi nuk jane parate.
Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje per...
Fjalim Politik
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifi...
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...
''Mendo globalisht ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe t...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drej...
Autism
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me...
shkolla e qytetit d...
Lloji: Ese argumentuese bindese
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK E...
Komentet e fundit!
Emri:
koti
Email:
koti@yahoo.com
Komenti:
shume shpifur , shqiperia do akoma me shum ceshte ky me 4-5 rreshta pa lidhje e pa kuptim fare
Emri:
g
Email:
gena@gmail.com
Komenti:
kjo nuk eshte fare ese argumentuese bindese, eshte pershkrim. shume kot eshte e paperfunduar si ese
duhet te shtjellohet me shume