Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bukur është?! Natyra na jep shembullin e saj më të mirë të bukurisë me anë të agimit dhe perëndimit.
Agimi është një moment shumë i rëndësishëm i fillimit të ditës. Me diellin “lindin” shpresat, dëshirat dhe planet. Agimi nuk është vetëm një bukuri vizuale e momentit, por “drita e saj” vazhdon gjatë gjithë ditës. Kjo të krijon ndjenja të bukura.
Nga ana vizuale agimi është një pamje e mrekullueshme. Ai paraqet një imazh të bukur nëpërmjet ngjyrave të ndezura të dritës. Ngjyrat, drita, shkëlqimi i mahnisin njerëzit.
Nga ana tjetër kemi “fundin e gjithçkaje”; perëndimin. Ndryshe nga agimi, perëndimi është momenti i përfundimit të planeve, dëshirave dhe ideve. Megjithatë ai të ngjall ndjenja të forta; po aq”” të bukura””. Bashkë me errësirën vjen qetësia dhe prehja;relaksi dhe romantizmi.
Perëndimi mund të ketë ngjyra të ndryshme nga agimi, por nuk mbetet prapa nga bukuria. Këto ngjyra i japin atij madhështi, i japin kuptim lodhjes së ditës, prehjes fizike, shpirtërore dhe mendore. Perëndimi paraqet si bukurinë pamore ashtu edhe atë shpirtërore.
Bukuria është prezente në çdo hap të jetës. Nëse ndalesh e vështron me kujdes, kupton që e keqja dhe e shëmtuara kanë diçka të bukur brenda tyre. Fundja ajo që për dikë është e shëmtuar për një tjetër është e bukur. E rëndësishme është që ne të rikthehemi e ta shohim prapë. Po të duam do ta gjejmë gjithmonë “të bukurën”.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Oqeani dhe Toka
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
I forte dhe I pathyeshem. I thelle.
I rrenuar nga humnera te medha dhe te panjohura nga qeniet njer...
Rinia ne kohen e di...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Rinia ne kohen e diktatures ishin me te perqendruar tek vetja,nuk u tregonin gjithcka prinderve te t...
Fshati apo qyteti
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me n...
shkrimtari dhe poli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema intere...
Don kishoti
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Don Kishoti eshte nje zoteri nga Spanja qendrore, qe pasi kishte lexuar shume libra mesjetare kalors...
"Fshati dhe Qyteti"
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend.
Dallimi eshte vendi ku jeton ai...
Pushimet ne det dhe...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve...
iliada
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote...
Katedralja e Parisi...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Kuazimodo dhe Esmeralda, dy njerez te pafat, dy jetim te diskriminuar, dy shpirtra te paster por kaq...
Kinema apo teatër?
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje ...
Krahasim midis jete...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet ...
E Bukura dhe e Shem...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur...