Data e postimit: 2017-04-07 03:12:01
Shikime: 4323
|
|
Likes:
3
Dislikes:
5
Titulli:
pranvera
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
pranvera nje nder stinet me te bukura te vitit.nje stine qe te ben ta adhurosh e ta duash shume.ne pranvere gjithcka eshte shume ndryshe madje e perkryer.ajo eshte stina ku gjithca fillon te gjallerohet,pemet,lutet,mjedis i perreth,dielli rrezearte fillon te shkelqeje e te shnerrisi.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
seda - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5769&lloji=Pershkrim
Vepra te ngjashme
Qiriu
Lloji: Pershkrim
Sa gjatë qau qiriu,
Pa arësye,
Veç po digjej ndër ca fjalë,
E zë s’nxirrte !!!
...
|
Pylli I lulezuar
Lloji: Pershkrim
Pylli I lulezuar me jem kenaqesi me gjalleron jeten me mbush me fryme plot ajer te paster.pylli esht...
|
Dimri
Lloji: Pershkrim
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshu...
|
dimri dhe bukuri e ...
Lloji: Pershkrim
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me...
|
pershkrim
Lloji: Pershkrim
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e ...
|
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofs...
|
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi.
Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...
|
Thënie
Lloji: Pershkrim
Pasuritë më të mëdha janë ato që nuk i sheh dot syri ....
|
Te kesh moter si Li...
Lloji: Pershkrim
Lili eshte motra ime e madhe.Ajo esht shume e bukur.Teper e bukur po disa here e egzagjeron duke u p...
|
Eurovisioni 2015
Lloji: Pershkrim
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nj...
|
pranvera
Lloji: Pershkrim
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te nd...
|
Thënie
Lloji: Pershkrim
Ambicia është gjëja më e shtrenjtë në jetë !...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|