Doktori dhe psikologu
Doktori dhe psikologu jane dy profesione te ndryshme ne emer por ne pune paksa te njejta..Keto dy profesione kane shume te perbashketa .Njera prej tyre , me e rendesishmja eshte se te dy merren me njerezit,te dyja keto profesione sherojne njerez,si me ane biologjike dhe me ane psikologjike..Per mendimin tim profesioni me I mire eshte ajo e doktorit…
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
"Fshati dhe Qyteti"
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend.
Dallimi eshte vendi ku jeton ai...
Bukuria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme pë...
Familja dhe shoqeri...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Gjendemi perpara dy gjerave me te rendesishme ne formimin dhe krijimin e personalitetit te cdo njeri...
ai dhe une
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse...
Bazuar ne tingujt
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi n...
Dashuria dhe Urrejt...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dashuria dhe Urrejtja !
Urrejtja dhe Dashuria dy ndnjenja te fuqishme jane pjese e pandashme te ...
vjeshta dhe dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Pranvera dhe Dimri. Emrat tuaj jane te ndryshem ,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj ...
Kinema apo teatër?
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje ...
iliada
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote...
femijet
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri.
Ak...
komunizmi demokraci...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne p...
ueudewhh
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
yeuwhhhwhwh...