Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama jeta nuk eshte e lehte,por pikerisht kjo eshte edhe esenca e saj.Te jetosh do te thote te luftosh,te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti te dalesh fitues.Vete jeta eshte si nje roman i mire ne te cilin sa me shume te thellohesh aq me shume ka kuptim.Njeriu duhet te pergatitet qe ta pranoje dhimbjen si pjese te jetes.Nje njeri qe se perballon dhimbjen veshtire te gezoje ...dashuroje...apo shpresoje perseri.Dhimbja ka shije te hidhur,shije e cila na prek emocionalisht,por kjo nuk do te thote qe ajo duhet te ndikoje domosdoshmerisht keq te njerezit.Njerezit qe e duan jeten..pas dhimbjes qe pesojne ecin me hapa akoma me te medha dhe e lene mbrapa ate.Nderkohe qe disa te tjere bien pre e saj dhe fillojne te marrin vendime te gabuara ne jeten e tyre.Jeta eshte kontrasti me i forte nder te gjithe.
Ne fund te fundit e cdo te ishte jeta pa dhimbje .Ai qe kurre nuk e ka njohur dhimbjen dhe vuajtjen ..ai nuk do te mesoje kurre se c'eshte gezimi apo lumturia ne te vertete.
E gjithe jeta eshte si nje shtepi rere qe mund te rrafshohet nga momenti ne moment nga nje dallge e fuqishme deti.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Adi gangsta boy - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6214&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
‘’VDEKJA ESHTE ...
Lloji: Ese argumentuese
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht ...
Parents Are Often R...
Lloji: Ese argumentuese
Parents Are Often Right
Parents can often be right. However, as a child, I was positive that the o...
boten prapa deshi t...
Lloji: Ese argumentuese
kjo pjese ben fjale er don kishotin qe eshte nje njeri aventurier dhe per nje person qe ishte shume ...
Adoleshentet dhe te...
Lloji: Ese argumentuese
Te dashur mami dhe babi ,
Une qe me perpara ju kam kerkuar qe te me blinit nje celular , por tan...
ese per 100 vjetori...
Lloji: Ese argumentuese
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit ke...
NJE BOTE E DENJE P...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
babai
Lloji: Ese argumentuese
babi
nje ze ! nje veshtrim ! nje ndjenje! nje frike!
nje pyetje! si do jetoj une kes...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
bej cfare ndjen jo ...
Lloji: Ese argumentuese
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic j...
Jam i vecante jam s...
Lloji: Ese argumentuese
Shqiperia mund te jet vertete nje vendni vogel por ka vlera e histori magjepsese.duhet te ndihemi te...
mjedisi ku ne jetoj...
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gj...
ME LEJO TE FLAS
Lloji: Ese argumentuese
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuar...