Data e postimit: 2018-02-08 20:08:16
Shikime: 4370
|
|
Likes:
4
Dislikes:
0
Titulli:
Halla ime
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nuk do te besoja kurre qe ty do te shkruaj ne shkrim.Jo qe nuk e meriton.Dije qe pa filluar ende te shkruaj,te them ty se te dua.Ti me thua'se je motra ime,tani me kur dalim te shetisim,kur ecim,kur qajme,kur qeshim une jam me ty dhe ti me mua'.Ti je nje moter tjeter per mua,je edhe nena ime.Kur shkon ne nje udhetim jashte shtetit,une ndihem si pa krahe sepse me mungon.Por ti me thua'mos u merzit sepse une do te vije shpejt e do te te sjelle shume dhurata',ti je njeriu me i mrekullueshem ne bot.Te dua hallushja ime pafunde.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Yllka - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6224&lloji=Ese+vleresuese
Vepra te ngjashme
Rendesia e lojrave
Lloji: Ese vleresuese
Lojerat jane te rendesishme pasi ato zhvillojne imagjinaten,mendimet,aftesite fizike e mendore dhe t...
|
Koha e lire
Lloji: Ese vleresuese
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , nga...
|
Nene
Lloji: Ese vleresuese
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi ...
|
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!!
Shume nga ne e dine se eshte e ren...
|
skenderbeu-heroi yn...
Lloji: Ese vleresuese
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR
Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do...
|
Uriim ditelindje
Lloji: Ese vleresuese
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp
E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakt...
|
prinderit
Lloji: Ese vleresuese
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te mar...
|
Liria dhe deshmoret...
Lloji: Ese vleresuese
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur.
Nuk eshte e lehte te shkruash fjale...
|
Ese per atdheun
Lloji: Ese vleresuese
Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqipe...
|
Naten e mire dhe g...
Lloji: Ese vleresuese
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te nd...
|
Per ty mesuese
Lloji: Ese vleresuese
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjale...
|
Nena
Lloji: Ese vleresuese
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|