Data e postimit: 2018-05-09 20:49:33
Shikime: 38185
|
|
Likes:
68
Dislikes:
19
Titulli:
Familja ime
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot.
Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin, mbeshtetjen, dashurine dhe besimin e prinederve te mi te mrekullueshem. Per mua kur permend fjalen nekuptoj nje shkolle me detyra...themeluar mbi dashurine.
ne familjen time prinderit vendosin te dy se bashku per mireqenien e familjes, per edukaten qe duhet te marrin pasardhesit e tyre,te cilet jemi ne. Sjellja dhe veprimet tona jane nje pasqyre direkt ne s yte e tyre. Buk uria dhe vlera e e madhe qe qendron ne jete eshte familja, prandaj duhet ti falim asaj dinjitet dhe dashuri.
Prinderit e mi bejne ta pamundurqe ne te arsimohemi te edukohemi mbi dialogun. shoqerine, ligjshmerine, respektin,drejtesine, bamiresine etj.
Familjen time e dua shume jo sepse eshte perfekte, por kur filloj te flas per te me duhet te marr fjalet me te bukura, me te shtrenjta per te pershkruar rendesine qe ajo ka per mua.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Franceska Paja - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6405&lloji=Tekst+pershkrues
Vepra te ngjashme
jeta e njerezve ne ...
Lloji: Tekst pershkrues
Paleoliti i lartë është përfaqësuar shumë më gjerë. Vegla pune të kësaj periudhe janë zbu...
|
Stina e fundit
Lloji: Tekst pershkrues
Ah dimer,dimer
Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fu...
|
Jeta pandemike
Lloji: Tekst pershkrues
Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetës...
|
Fshati i gjyshit ti...
Lloji: Tekst pershkrues
FSHATI I GJYSHIT TIM
Nese do me duhej te zgjidhja te pershkruaja nje teme ku un e gjej veten me s...
|
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...
|
AI
Lloji: Tekst pershkrues
Ai asht Ai
Aj asht bekim prej zotit e fat i jemi
Aj asht rrezatus i miresis e reflektim i dash...
|
Perendimi
Lloji: Tekst pershkrues
Kur vjen perendimi gjithe vendi mbulohet me nje drite te portokallte.Dielli fillon te humbase pak e ...
|
Mjedisi
Lloji: Tekst pershkrues
Mjedisi
Mjedisi eshte gjeja me kryesore ne jeten tone.shumë njerez nuk ia dijne vleren mjedisit as...
|
Kuptimi i skepticiz...
Lloji: Tekst pershkrues
Skepticizmi është një qëndrim intelektual që sfidon besimin e patjetërsueshëm dhe injorant nd...
|
Parku kombetar i Da...
Lloji: Tekst pershkrues
Parku kombetar i Dajtit eshte nje park mjaft i vizikuar nga shqipetaret dhe turistet e huaj.Ai ndo...
|
Antigona(kthim ne p...
Lloji: Tekst pershkrues
Antigona vajton vdekjen e saj dhe i lutet qytetareve qe ta shohin dhe ia tregon historine e saj me h...
|
At Anton Harapi
Lloji: Tekst pershkrues
Edhe komunisteve due t’ua them nje fjale,por qarte e shkurt.Une jam i bindur se pak jane ata shqip...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|