Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-11-17 16:35:45
Shikime: 35240
Raporto

Likes: 43 Dislikes: 11

Titulli: Prometeu, nje hero i vetmuar

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Prometeu i mberthyer
Autori: Xhesik Luarasi
Shkolla: Nobel
Klasa: X
Qyteti: tIRANE
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ishin thjesht lojtaret e nje bote plot gabime. Ishin te destinuar per te qene "injorante", per te mos e patur kurre flaken e dijes.A mos ishin gje kukullat e perendive? Po ashtu ishin.Fati i tyre qendronte ne doren e nje despoti te pameshirshem,egoja e te cilit dhe etja per pushtet nuk e linin te dorezonte dijen per te ndricuar eresiren mbytese ne mendjen e njeriut.
Atje, mu atje nw mesin e perendive despote,doli nje fije shpetimi nje hero i vetmuar.
Ai i shte Prometeu.Simboli i vetsakrifikimit,i altruizmit dhe i humanizmit. I mberthyer ne malet Kaukaze, i denuar nga vet Zeus, i torturuar ne maksimum duke abuzuar faktin qe ishte perendi,ai po vuante denimin e dhenies se zjarrit.Me plot goje Prometeu ishte nje hero i vetmuar.Nje hero i cili luftoi fillikat i vetem kundrejt gjithe ushtrise se zeze te perendive.
Me thoni, a do te ndermernit ju nje hap kaq te rrezikshem per te miren e popullit tuaj? Mbase po. Po sikur te dinit fatin i cili do t'ju ndiqte nga prapa? Ja qw Prometeu i dinte tw gjtha.Ai e vendosi veten ne nje labirint ndeshkimi pa dalje.Edhe pse dhuntia qe ai kishte qe ai kishte mund ta ndihmonte dhe t'i sillte çlirimin,ai e mohoi ate.Goja e tij e mermerte nuk nxori gje.
Edhe pse ai i perket botes se hyjnive ai nuk ishte ne mbrojtjen e tyre.Ai ishte vuajtesi tragjik, heroi i vetmuar i cili solli shpetimin e gjithe njerezise, por shpetimin e vetes asnjehre nuk mund tra sillte...Mesazhi qe kjo veper na percjell: Sakrifikimi i vetvetes ne emer te njerezimit.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhesik Luarasi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6572&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Stina e vjeshtes fillon me 23 shtator .vjeshta ne fshat duket shume ndryshe sepse nuk e ka pamjen si...
Libri eshte si nje ...
Lloji: Ese pershkruese
Sikurse ne kopshte qe qelin lule te bukura ashtu dhe ne mendjen time libri ka leshuar dituri mbi ko...
Dje
Lloji: Ese pershkruese
Nje zymtesi qe vrau gjallerine vesh si nje mallkim i pasherueshem kete imazh te erret.Disa rruge pa ...
the beautiful of my...
Lloji: Ese pershkruese
Albania is a land full of surprises and also capable of bemused tourists with skeptical. Facing the ...
Ai...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk e di nga t'ia filloj,pasi eshte shume e veshtire te pershkruash dike si ai.Po flas per nje perso...
Kujtim me i bukur i...
Lloji: Ese pershkruese
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me...
shoqja ime
Lloji: Ese pershkruese
shoqja ime me e mire eshte nje vajze qe sdua tja them emrin.Ajo eshte si motra ime,ndajme shume sekr...
shkolla ime
Lloji: Ese pershkruese
shkolla ime e dashur kur te shoh ty me vjen baelldi dhe kur vi ne shkolle me vjen per te qare nga ge...
70-vjetori i pavars...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te ...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Natyra Eshte E Cmua...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...


Komentet e fundit!

Emri: Kanita
Email: kanita.a.rasniqi@gmail.com
Komenti: j
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.