Data e postimit: 2019-02-19 18:33:28
Shikime: 3524
|
|
Likes:
6
Dislikes:
1
Titulli:
Pse jetojme
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Lumturohemi me faktin që jetojmë në këtë jetë, që na pushton fort nën krahët e saj dhe na dhuron emocione të paimagjinuara, ëmbëlsohemi me freskinë dhe aromën e puthjeve që na dhuron dashuria e jetës sonë, meditojmë dhe ëndërrojmë për diçka më shumë, gjithmonë më shumë, sa herë i afrohemi një pragu më të lartë, përsëri nuk ngopemi me dëshirën për të shkuar më tej, kjo është të jetojmë si njerëz, të logjikojmë si njerëz, të edukohemi si njerëz dhe të ëndërrojmë dhe veprojmë si të tillë.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
X - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Pse+jetojme/6742
Vepra te ngjashme
asma
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e mire...
|
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri es...
|
gjakmarrja
Lloji: Ese pershkruese
Tema: GJAKMARRJA
Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuaj...
|
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime
Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
|
te jetos ne paqe
Lloji: Ese pershkruese
Paqa eshte si nje rree drite.dikush mund te zgjedhi te jetojne paqe apo te mos jetoj ne paqe.Nese do...
|
Fryu nje ere e marr...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite duke qendruar brenda ne shtepi,dikush po trokiste ne dere.Trokiti aq fort sa une fillova...
|
Tirana
Lloji: Ese pershkruese
Klima e Tiranes eshte shume e pershtatshme per zhvillimin e ekonomive te ndryshme.Relievi i Tiranes ...
|
Komuniteti dhe unë...
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria që më rrethon mua jhihat me emrin komunitet në komunitet ekzistojnë edhe rregulla. Unë...
|
Festat e fundvitit ...
Lloji: Ese pershkruese
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te ...
|
marredheniet midis ...
Lloji: Ese pershkruese
Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndry...
|
Jam krenar per ty S...
Lloji: Ese pershkruese
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti...
|
Pershkrim peizazhi
Lloji: Ese pershkruese
Ndersa vazhdoja rrugen i qete para syve te mij u shfaq nje peizazh i mrekullueshem. Ne sfond dukeshi...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|