Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-01-09 21:32:36
Shikime: 8242
Raporto

Likes: 10 Dislikes: 3

Titulli: Ne jemi ne Toke per te..

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jeta
Autori: Paula
Shkolla: Zigur lelo
Klasa: 9
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter.
Une, per veten time, jam ne toke per shume gjera qe dua ti bej , por edhe per shume persona qe une i dua.Une jam ketu per te fluteruar mbi cdo gje te bukur , per te mesuar gjerat misterioze te ketij universi, jam per te kenduar cdo gjeqe une pelqej apo krijoj , por mbi te gjitha une jam ketu per te bere cdo gje tjeter qe une nuk e kam provuar me pare.Cdo gje qe me rrethon dhe e dua.Mbi cdo gje tjeter une jam ketu per familjen time, per shoqet e mia te ngushta dhe per kedo qe une e dua dhe me do.
E pra,kjo eshte bota, te jep mundesine ta jetosh jeten sipas menyres tende, te mire apo te keqe.Pra, botaka shume gjera qe ne duhet te jemi gjithmone aty.
Ndoshta keto jane ato arsye qe ne duhet ti kemi gjithmone per te qene gjithmone ne toke .Sepse shanci njeher vjen...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Paula - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6660&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Me fal...
Lloji: Ese pershkruese
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a t...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të m...
dimri magjepses
Lloji: Ese pershkruese
Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dho...
Kujtim me i bukur i...
Lloji: Ese pershkruese
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me...
Identiteti
Lloji: Ese pershkruese
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nj...
Vizita ne planetin ...
Lloji: Ese pershkruese
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyr...
Te jetosh ne paqe
Lloji: Ese pershkruese
Paqja eshte si nje rreze drite qe sa here e themi aq me shume shkelqen. jeta eshte nej ...
Tirana
Lloji: Ese pershkruese
Klima e Tiranes eshte shume e pershtatshme per zhvillimin e ekonomive te ndryshme.Relievi i Tiranes ...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. A...
Baba , kjo zemer po...
Lloji: Ese pershkruese
Ditet ikin, ashtu si javet , muajt , vitet ....Ikin pa u ndjere , ndersa dhimbja po me pervelon shpi...
100 VJETORI I PAVAR...
Lloji: Ese pershkruese
Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhurmshem, por ky vit eshte ndryshe, eshte Vitet kalonin dhe ...
Nje bote pa ligje
Lloji: Ese pershkruese
Ligji eshte nje koncept sa abstrakt dhe i prekshem. Eshte ligji ai i cili drejton menyren si ne jeto...


Komentet e fundit!

Emri: Anxhela Mata
Email: eangi770@gmail.com
Komenti: Shume ese e bukur....me duhet neser per detyre shtepie....shume flm Paula
  Pergjigju

Emri: Anxhela Mata
Email: eangi770@gmail.com
Komenti: shume e bukur eseja...me duhet neser ne shkolle per detyra shtepie....shume flm Paula
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.