Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-02-12 16:03:17
Shikime: 3508
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 1

Titulli: Një vend aq i afërt nga një fëmijëri aq e largët

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Fëmijëria
Autori: Julijana Nika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ditet po pasojne njera tjetren.Ashtu sic koha ndryshon dita-dites ashtu po ndryshoj dhe une.Po rritem. Po hyj dhe une tek bota djallezore e te rriturve.Po hyj ne ate boten qe dikur e dashuroja por sot...? Ehh ta dini se c'mendoj sot ! Do te doja te ekzistonte nje bilete per te hyre ne ate bote.Te hyja sahere qe deshiroja por jo te jetoja gjithmone aty.Po sikur te mbeteshim pergjithmone femije e te mos rriteshim asnjehere? E di ,do kishim ate te qeshuren e embel dhe nje embelsi do pergatitej ne fytyren tone , do ishim engjell si ne shpirt ashtu dhe ne mendime, do flisnim vetem per lodra e kukulla ,cdo gje do e shikonim ne kendveshtrim ndryshe,do mbeteshim te llastuarit e mamit dhe babit gjithmone.Por nje ze brenda teje te flet:Zgjohu ! Boll me iluzione.Jeto me ide te qarta.Nuk mund ta kaperdish dot kete por rritu.Rritu qe ta kuptosh me te vertete bukurine engjellorete femijerise.Gjithmone do jesh e llastuara e mamit dhe e babit .Perseri do kesh nje te qeshur te embel dhe embelsi  ne fytytren tende.Do jesh perseri e lumtur por ne nje menyre tjeter.Do te jesh e embel por ne nje menyre tjeter .Do te jetosh po ne ato vende qe ke kalur cdo dite te femijerise,do te jetosh mes mamit e babit ,do te kujdesen e do te te duan por ne nje menyre tjeter.Do te jesh ndryshe por thelle brenda teje do jesh ajo e vogla qe ke qene dikur .Mos ki frike te rritesh.Por e di se sado frike qe te kem perseri po rritem.Femijeri e dashur.Do me mungosh.Do me mungojne budallalleqet,te qeshurat qe kemi shkaktuar se bashku,do me mungojne cdo moment.Me duket sikur ti po me perze me force ,po  me mbyll dyert dhe po me shtyn drejt nje bote tjeter.Por ska gje. Une te kuptoj.Perseri do me mungosh dhe do ta dua deri ne fund cdo moment qe kemi kaluar se bashku.Dhe nese ndonjehere te bie rruga andej nga jeta ime e re ,ndalo te me takosh,do me besh me te lumturen ne bote.Besome !



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Julijana Nika - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6721&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
pushimet verore
Lloji: Ese pershkruese
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veq...
“Per te dashuruar...
Lloji: Ese pershkruese
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja...
Qfar do behem...
Lloji: Ese pershkruese
-Mundohesh te bindesh veten se dita me e bukur e jetes nuk ka arritur ende. Jeton me kete ndjenj me ...
Kujtimet feminore
Lloji: Ese pershkruese
Ecen koha , vrapon e se ndal kurre hapin, e si ndal as kujtimet. Na sjell ne rrugetimin e gjate me ...
"Deshperimi"
Lloji: Ese pershkruese
Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindos...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne s...
vjeshta nje pranve...
Lloji: Ese pershkruese
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkoj...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cila...
Natyra Eshte E Cmua...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
Nata ne qytetin tim
Lloji: Ese pershkruese
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti un...
sida ne shqiperi ne...
Lloji: Ese pershkruese
Virusi vdekjeprures HIV/AIDS, po perhapet me nje shpejtesi te frikshme. Specialistet e Institutit te...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.