Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-02-25 14:04:50
Shikime: 5064
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: shkrimtaret shqiptare

Lloji: Pershkrim
Tema: shkrimtaret
Autori: zhulia
Shkolla: koli gosho
Klasa: 7a
Qyteti: pogradec
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

dritËro agolli

Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra, ese, drama dhe romane.
Lindur: 13 tetor 1931, në Menkulas
Vdiq: 3 shkurt 2017, në Tiranë

Lasgush poradeci

Llazar Sotir Gusho ishte poet dhe shkrimtar shqiptar i njohur me pseudonimin Lasgush Poradeci.
I lindur: 27 dhjetor 1899, në Pogradec
Vdiq: 12 nëntor 1987, në Tiranë
Edukimi: Universiteti i Grazit
Në vitin 1933, u botua vëllimi i tij i parë “Vallja e yjeve”, dhe më 1937, u botua vëllimi i dytë “Ylli i zemrës”.
Naim frashËri

Naim Frashëri ishte poet shqiptar, shkrimtar dhe një nga patriotët më të shquar të lëvizjes kombëtare shqiptare për pavarësi nga Perandoria Osmane.
Ka lindur: 25 maj 1846, Frashër
Vdiq: 20 tetor 1900, Kadıköy, Stamboll, Turqi
Ai u shqua për lirikën e tij patriotike me temë aktuale (vjershat “Gjuha shqipe”, “Korçës” 1887), u këndoi me pasion të rrallë mallit dhe bukurive të atdheut (“Bagëti e bujqësia”).
Mitrush kuteli

Mitrush Kuteli ka lindur më 13 shtator 1907 në
Pogradec, Shqipëri dhe vdiq më 4 maj 1967 (59 vjeç) në Tiranë.
Vepra letrare të tij janë vëllimet: "Netë shqiptare","Tregime të moçme shqiptare" etj. Si përkthyes ai pasuroi kulturën shqiptare me Kryevepra të letërsisë botërore.
Ismail kadare

Ismail Kadare është një poet, eseist dhe dramaturg. Ai ka qenë një figurë udhëheqëse letrare në Shqipëri që nga vitet 1960. I lindur: 28 janar 1936 (mosha 82 vjeç), Gjirokastër.
Frymëzime dialoshare (1954), Ëndërrimet (1957), Shqipëria dhe tri Romat, përbëjnë titujt kryesorë të veprës poetike të Kadaresë.

Ndre mjeda

Ndre Mjeda ishte një prift shqiptar, filolog, poet dhe një aktivist i zgjimit kombëtar shqiptar.
I lindur: 20 nëntor 1866, Shkodër
Vdiq: 1 gusht 1937, Shkodër
Poema romantike e njohur Vaji i bylbylit u shkrua më 1887. Poema tjetër romantike është I tretuni, vjersha Shtegtari, Malli për atdhe, Gjuha shqype, Bashkoniu !etj.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     zhulia - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6762&lloji=Pershkrim


Vepra te ngjashme
Nje dite e bukur
Lloji: Pershkrim
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjt...
Shkruani nje kujtim...
Lloji: Pershkrim
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qen...
pranvera
Lloji: Pershkrim
pranvera nje nder stinet me te bukura te vitit.nje stine qe te ben ta adhurosh e ta duash shume.ne p...
Jeta
Lloji: Pershkrim
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke par...
Shtepia ime e endrr...
Lloji: Pershkrim
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta n...
legjenda e misrit
Lloji: Pershkrim
-ne traditen e malesorit ishte thirrja"O perendi,o zot".Duke u shkeputur nga kjo tradite,autori th...
pershkrim
Lloji: Pershkrim
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e ...
udhetimi ne mars
Lloji: Pershkrim
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Mars...
Saranda
Lloji: Pershkrim
Saranda eshte perla e Shqiperise.Ajo eshte qyteti im i lindjes dhe qyteti ku une banoj.Saranda eshte...
Natyra
Lloji: Pershkrim
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i ...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Sikur zogu që e do folenë Edhe njeriu e do atdhenë ......
Vjeshta stina e zja...
Lloji: Pershkrim
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizit...


Komentet e fundit!

Emri: cnjjj3jj3cb
Email: hbedhedh@gmail.com
Komenti: ne internet i ke marr
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.