Data e postimit: 2019-03-04 18:41:10
Shikime: 2810
|
|
Likes:
2
Dislikes:
1
Titulli:
gomari dhe kali
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere barren kalit madje dhe lekuren e gomarit te ngordhur. Kali filloi te ankohej : Oh une i mjeri ca me gjeti ! Nuk e degjova qe te mbartja barre te vogel, kurse tash, ja po i mbart te gjitha , madje dhe lekuren e gomarit te ngordhur.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
kejsi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6770&lloji=Tregim
Vepra te ngjashme
Prilli i thyer
Lloji: Tregim
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqi...
|
Mesnata e Fundit...
Lloji: Tregim
27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose…
...
|
dhelpra dhe dallend...
Lloji: Tregim
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj.
Dhelpra u afrua afer d...
|
Pothuajse...
Lloji: Tregim
"...843. Doreras thirret aj, i cili vret kend me dore te vet.
854. Besa asht nji vade lirije e sig...
|
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake...
|
JETA SOTIT
Lloji: Tregim
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen
qe te qohesh pram ne ...
|
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy famil...
|
Permbledhja e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje at...
|
Nje udhetim ne haps...
Lloji: Tregim
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizitua...
|
nje dite e veqant
Lloji: Tregim
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja...
|
lulja e arte
Lloji: Tregim
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran a...
|
I vetmuari
Lloji: Tregim
I VETMUARI
Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I lec...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|