Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 378
Data e postimit: 2012-07-10 06:22:49
Shikime: 9630
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 10

Titulli: Tregim me aventura

Lloji: Tregim
Tema: Aventure
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ata ishin kater shoke, Johanes, Bulk, Sonia dhe Prejla.
Te lodhur nga jeta e perditshme, stresi I zakonshem, nisen per nje ekspedite ne natyren e eger. Kaluan shume peripeci gjate rruges. Ju shpuan gomat gjate rruges per ne El Salvador (pyll ne Ameriken e Jugut) por fati deshi ti ndihmonte dhe nje kalimtar rasti iu afroi ndihmen e tij. Me ne fund e pane El Salvador, i bukur, i eger e i virgjer. Pas El Salvador u nisen per ne Vinsent. Pas nje rruge te gjate ndaluan makinen e filluan te hanin (gjithe ushqimin), por Johanes kishte harruar frenen e dores pa ngritur e makina ra e u be cope e cike. Te mbetur ne me skater udhesh, pa ushqim e pa uje, ata mesuan c’eshte lufta per mbijetese. Johanes mori nje prej shokeve, Bulkun me pretesi se do ti tregonte nje vend perrallor ne shpellen e futur tej malit. Atje e vrau e nisi te ushqehej me mishin e tij. Por, Prejla e kish ndjekur e kur Johanes e pa e vrau edhe ate per te mos rrezikuar. Ai u kthye i vetem nga vendi perrallor, Sonia pa dicka qe s’shkonte ne syte e tij, por prape nuk reagoi ng frika se dicka e ngjashme mund ti ndodhte asaj. Fatmiresisht GPS e mbetur ne makine kish dhene sinjalin dhe ekspedita shpetuese ishte rruges. Sonia tregoi gjithcka dinte me mberritjen ne qytet. Pas provash e kerkimesh te shumta Johanes u denua me kater vjet por kurre me akuzen e kanibalizmit.
(bazuar ne histori te vertete te ndodhur ne vitet 1600)




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Tregim+me+aventura/378


Vepra te ngjashme
Minat
Lloji: Tregim
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ...
Pa titull
Lloji: Poezi personale
Me kane mbetur ca vargje pa thene. Me kane mbetur ca shkronja neper duar. Perse valle asgje s'esht...
Gjashte shoke ne av...
Lloji: Ese pershkruese
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ...
dashuria ime
Lloji: Poezi dashurie
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ...
Stambolli
Lloji: Tekst pershkrues
Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat ...
para pasqyres se d...
Lloji: Ese pershkruese
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shiko...
Magjia e pyllit
Lloji: Poezi peizazhi
Heshtja prej fjales se Anes pushtoi Ate dicka si...
Gjakmarrja....
Lloji: Analize letrare
Ai e vrau, ai e mori hakun ,ai u be vrases ...Ne shpirtin e tij nuk ekziston me ndjenja e te qenit n...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
Libri shoku qe asnj...
Lloji: Ese argumentuese
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rr...
sjellja ime ne rrug...
Lloji: Ese shpjeguese
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rrez...
Udhetim ne Shkoder
Lloji: Ese pershkruese
Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit...


Komentet e fundit!

Emri: Noelihh
Email: noel-s@live.com
Komenti: Brawoo M /noelihh
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.