Data e postimit: 2019-05-20 17:32:24
Shikime: 8060
|
|
Likes:
13
Dislikes:
5
Titulli:
Nje nxenes, nje mesues, dhe nje laps mund te ndryshojne boten
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjese e kesaj bote , prandaj duhet te kondribojme sadopak per ta ndryshuar ate , qofte vetem me nje laps e nje leter te shkruajme dicka ndergjegjesuese.Mesuesi eshte nje person i cili na ka ndihmuar qe te vegjel per cdo gje per te shkruar , lexuar apo dhe folur.Mesuesit gjithashtu dhe na kane frymezuar per te shkruar dicka frymezuese . Qe te shkruajme dicka si fillim ai tekst sadopak i vogel rendesi ka qe se pari te na frymezoje e te na sensibilizoje ne se pari e me pas te tjeret.Ne mund ta ndryshojme boten , por per te ndryshuar boten duhet qe te ndryshojne disa njerez te papergjegjshem .Nje nxenes mund ta ndryshoje kete bote jo vetem duke ndjekur rrugen e nje mesuesi por me vullnetin e tij te plote dhe me deshiren e tij. Keshtu duke shkruar ne mund te frymezojme me mijera zzemra per ndryshim.Ndryshojeni kete bote te pandergjegjeshme dhe shpetojeni ate !
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Xhoeda Lluka - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6858&lloji=Ese+shpjeguese
Vepra te ngjashme
magjia
Lloji: Ese shpjeguese
magjia dicka e cila shfaqet shume para syve tane . ajo ben ate cka ne nuk mund ta imagjinojme dot , ...
|
grua e gurezuar mes...
Lloji: Ese shpjeguese
Nje pamje permes se ciles tregohet nje grua e gurezuar mes hirit dhe llaves se vullkanit Vezuv trego...
|
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...
|
Kultura
Lloji: Ese shpjeguese
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e ...
|
Ënderra ime
Lloji: Ese shpjeguese
Per mua eshte shume e rendesishme shkrimi,lexime dhe recitimi e ndiej
veten me rehat.Kete pasion e ...
|
Miqesia
Lloji: Ese shpjeguese
Ese :Miqesia
A ka me te flefshme se miqesia.Miqesia ka nje vler shum te madhe e cila te ndriqon jet...
|
plaku dhe duhani
Lloji: Ese shpjeguese
Erdhen në nje fshat ne Arabin e nxehet tregtarët me duhan me synimin e vetem për të shitur duhan...
|
Vjeshta
Lloji: Ese shpjeguese
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
|
MOTRA
Lloji: Ese shpjeguese
MOTRA PERSONI ME I MIRE QDO SEKRET MUND TJA TREGOSH SEPSE AJO ESHTE E SINQERTE E MIRE ME MUA ..SOT P...
|
Une Kam Nevoje Per ...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kup...
|
Tema : Une pro mjed...
Lloji: Ese shpjeguese
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, v...
|
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese shpjeguese
Me lejo te flas ,pse me mundon !Eshte e drejta ime ajo qe me ben te bertas dhe cdo gje brenda meje ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|