Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-01-14 09:25:46
Shikime: 10322
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 2

Titulli: sikur te jem me i rritur

Lloji: Ese pershkruese
Tema: me i rritur
Autori: adonit darsi
Shkolla: nene tereza
Klasa: 7
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOGEL PER PRINDERIT E MI...NUK DUA NESE UNE JAM NE KLASE TE 7 NUK DO TE THOTE QE JAM I VOGEL...DUHET TE MBAJ PERGJITHESITE E MIA ..DUHET TE JEM ME I PJEKUR...NUK DUHET TE TRAJTOHEMI SI TE VOGEL KUR JEMI 13 VJEQ..NESE NUK NA KANE TRAJTUAR TE VOGEL KUR KEMI QENE TE TILLE TE MOS MUNDOHEN TANI...SE FEMIJET SA ME TE RRITUR TE JENE AQ ME SHUME PERGJGJEGJESI KANE...NUK DUHET TE LLASTOHEN AS TE TRAJTOHEN TE VOGEL KUR JANE TE MEDHENJ.. ESEJA IME ISHTE PAK A SHUME PERSHKRIMI I JETES TIME...NUK E DI NESE ESHTE E NJEJTA GJE ME JUVE ....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     adonit darsi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=698&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Pa titull
Lloji: Ese pershkruese
Pa titull Nisi që ktu, në këtë pjesë të vogël e të paduk...
Punpoj me perkushti...
Lloji: Ese pershkruese
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i ...
Udhetim ne Shkoder
Lloji: Ese pershkruese
Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit...
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme....
Vjeshta-Stina E Pun...
Lloji: Ese pershkruese
Ohhhh... Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po iki...
Ne Vlore per shpall...
Lloji: Ese pershkruese
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi p...
vjeshta nje pranve...
Lloji: Ese pershkruese
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkoj...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres esh...
Ndjenja e lirisë
Lloji: Ese pershkruese
Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashur...
krenar si nje shqip...
Lloji: Ese pershkruese
SHPREHJEN KRENAR SI NJE SHQIPTAR E KANE PERDORUR FRANCEZET QE NE MESJETE,POR JEHONA E KESAJ KRENARIE...
LIBRI
Lloji: Ese pershkruese
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qd...
sida ne shqiperi ne...
Lloji: Ese pershkruese
Virusi vdekjeprures HIV/AIDS, po perhapet me nje shpejtesi te frikshme. Specialistet e Institutit te...


Komentet e fundit!

Emri: TDjuUhfTvXMBBNavPfw
Email: mlm100@sbcglobal.net
Komenti: You really found a way to make this whole porcses easier.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.