Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-11-16 13:56:28
Shikime: 6591
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 3

Titulli: Jam i vecante,jam shqipetar

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Autori: Marjela N
Shkolla: Koli Allkanjari
Klasa: 8a
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund te jete vertet nje vend shume i vogel ama ne zemrat e shqipetareve ajo ia kalon te gjithave.
Historite e saj magjepsese nuk kane te sosur dhe traditat e saj jane nga me te vecantat.Kur themi qe jemi te vecante qe jemi shqipetare ndjejme trimeri dhe kujtojme gjakun qe eshte derdhur per popullin tone.Edhe ne si ata duhet ta nderojme Shqiperine dhe te luftojme per te sepse ne jemi e ardhmja e Shqiperise dhe krenaria e saj.
Nuk e them me ndroje,por e them me gjithe zemer qe"Jam e vecante,jam Shqipetare".



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Marjela N - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6995&lloji=Ese+vleresuese


Vepra te ngjashme
Nena
Lloji: Ese vleresuese
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujde...
28 Nentori
Lloji: Ese vleresuese
Erdhi perseri kjo dit qe me zor e kam prit.Erdhi kjo dit si lulja qe qel ne pranvere.Nuk edi pse me ...
Ese per atdheun
Lloji: Ese vleresuese
Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqipe...
mesuesit tane
Lloji: Ese vleresuese
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithck...
Ndarja nga mesuesja
Lloji: Ese vleresuese
Ndarja nga Mesuesja Kaluan 5 vite te gjata.Eshte veshtire te pranohet por dua te them se erdhi mo...
Miqësia
Lloji: Ese vleresuese
Mos pyet se cfare b...
Lloji: Ese vleresuese
I dashur atdhe! Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me ...
S'te harroj
Lloji: Ese vleresuese
Te kujtohet!Ai ishte momenti me i mir i jetes time... Me shpetove jeten!!! Un jam vetem 11 vjeq, ...
perkedhelja ma zbut...
Lloji: Ese vleresuese
Zgjohem ne mengjes me perkedheljen e mamase sime,dhe me pelqen kur ajo me perkedhel me duart e saj t...
Femijeria
Lloji: Ese vleresuese
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen ...
qka me ben mua te l...
Lloji: Ese vleresuese
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani...
nje dit ne nje qyte...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka is...


Komentet e fundit!

Emri: karrderr
Email: krrderr123@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: JU TA SHPIFNIIIIIIIIIIIII TE GJITHEEEEEEEEEEE HAHAHAHA .l.
Email: JU.TA.SHPIFNI@TA.SHPIFNI.TA.SHPIFNI
Komenti: JU TA SHPIFNIIIIIIIIIIIIIIII
  Pergjigju

Emri: elvi
Email: elvindrecka@gmail.com
Komenti: Ke te drejte
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.