Data e postimit: 2020-02-23 17:01:17
Shikime: 4972
|
|
Likes:
6
Dislikes:
5
Titulli:
Marredhenia ime me shkollen
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN
Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhen e dijes aty fuqizohesh me arme te forta e me pas te perballesh me sfidat e jetes.Mardhenia e nje nxenesi eshte shume e afert sepse aty pervec dijes ti fiton e zbulon aftesi te reja.Ti perballesh me afate e kerkesa te vecanta.
Marrdhenia ime me shkollen eshte e mrekullueshme!Une pergatitem e mesoj ne cdo lende ne cdo dite dhe kjo gje me ben te ndihem krenar per veten.Mesueset dhe prinderit gjithashtu jane te kenaqur me rezultatet e mia.Te shkuarit ne shkolle per mua ehte argetim sepse rri me shoket e luaj me to gjate lendes se fiskultures nje ore kjo e cila na ben te clodhemi,te argetohemi e te relaksohemi.Mardhenia ime me mesuesit eshte e mrekullueshme ,une i konsideroj ato si prinder te dyte,dhe klasen si nje familje e madhe.Klasa per mua eshte si familja ime e dyte sepse une kam gjysmen e jetes me shoket e me shoqet,une jam rritur me to.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
SUEJD SEJRANI - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7138&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri es...
|
Paqja ne bote
Lloji: Ese pershkruese
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk...
|
Te qash...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk je vetem. Je ne nje bote me gjurme te ndryshem njerzish, me shume fytyra, te cuditshme, te sukse...
|
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare r...
|
perendimi ne bregde...
Lloji: Ese pershkruese
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi tret...
|
Jeta e kesaj bote s...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta e kësaj botë s'është vetëm një kënaqësi mashtruese
Falenderimi i takon Allahun që...
|
100 vite shtet
Lloji: Ese pershkruese
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori p...
|
Stina e pranveres
Lloji: Ese pershkruese
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e ...
|
Gjuha jone
Lloji: Ese pershkruese
Gjuha jone
Te ben krenar te degjosh qe gjithesici nga ne flete shqip edhe sikur ne cdo cep te botes...
|
kujtimet me gjyshen...
Lloji: Ese pershkruese
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare...
|
Natyra Eshte E Cmua...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
|
Adoleshenca
Lloji: Ese pershkruese
Adoleshenca është mosha me modifikime të gjithanshme në planin biologjik, psikologjik dhe shoqë...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|