Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3270
Data e postimit: 2014-11-14 20:46:23
Shikime: 3842
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Nje dite nentori me shtepine e Blaineve

Lloji: Ese pershkruese
Tema: pershkrim i nje mjedisi
Autori: Klara Noku
Shkolla: Gjimnazi ''At Shtjefen Gjecovi''Lac
Klasa: XIb
Qyteti: Lac
E-mail: klaranoku@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

-Sa i cuditshem Nju Jorku sot,nje zymtesi e pazakonte e kishte mberthyer ate.Jashte shtepise se Blaineve nje furtune e veshur ne petkat e djallit dhe injorances ishte plagosur rende e po venitej ne rruget e qytetit.Rruget kishin veshur nje petk te zi qe zvarritej neper gjurme intelektualesh duke formuar nje parket guri qe emeronte ekspoziten me te vjeter artistike.Ne faqet e mureve kishte rene nje hije pasqyruese e nje boshlleku qe priste nga momenti ne moment te ushqehej nga erresira e ndriquar.Ne shetitoren prane shtepise se Blaineve gjethet e pemeve bienin sipas nje koreografie te miremenduar nga disa tinguj jo te padegjuar por dhe jo te njohur mire.Ca tinguj pa dirigjente,e pa nje kompozitor qe luheshin ne pentagrame nentori.Ne bregdetin Njujorkez kishte filluar nje furtune nenujore ne qindra metra thellesi e cila nuk do te kalonte shume dhe do te shkaktonte ne kete qytet tsunamin me te pameshirshem jo natyror.Nje dallendyshe shkeputet nga tufa e cila nxiton drejt jugut ,dhe ulet ne catine e shtepise se blaineve.Qendron perballe nje tufe rrezesh qe depertojne amfiteatrin gri dhe futen neper gjamat e shtepise drejt e brenda ne shtepi.Ndricojne si te donin te shpetonin nga kjo erresire nje pikture te vjeter ne mur me ca shkronja latine te nje artisti anonim ,qe seq ka gdhendur ca linja dredharake te nje gote vere ne nje qelc kristal ,qe shtrengohet fort nga ca dorashka te zymta.Nje pikture perballe sallonit, madheshtia e se cilit ndoshta nuk ia kalon pallatit te Versajes ,por qe te pakten e ve ne dyshim kete te fundit.Jane ca kende me disa linja perfekte e me lule te gdhendura me nje precision perfekt qe bien ne kontrast me nje dysheme qe permban njeherazi nje shtjelle linjash e imazhesh shume te pakuptueshme.Por qe te gjitha sebashku pasojne nje rruge qe kapercen sallonin ,te shetit neper te gjithe pjesen tjeter te shtepise neper ca korridore qe shfaqin eksopozitat e nje thesari te pazbuluar me pare,e me pas te dergon ne nje dritare ,ku rrezet e diellit kane qene nje enderr ne sirtar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Klara Noku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nje+dite+nentori+me+shtepine+e+Blaineve/3270


Vepra te ngjashme
Dje
Lloji: Ese pershkruese
Nje zymtesi qe vrau gjallerine vesh si nje mallkim i pasherueshem kete imazh te erret.Disa rruge pa ...
perjetesi lumturuse
Lloji: Hartim
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e ...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
SALLONI I SHTEPISE ...
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.E...
Shtepia e Endrrave
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia e endrrave te mia !! Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron pady...
Dimri ne fshatin ti...
Lloji: Ese shpjeguese
Dimri ne fshatin tim Pas diteve te ftohta me shi,erdhen ditet acar te dimrit,i cili e ka shtrir ...
Sirena te erresires
Lloji: Pershkrim
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te con...
Per ate
Lloji: Poezi dramatike
Per ate do ngre dolli, me vere te kuqe te marrohem, dhe nje shishe do e pi do defrej e do gezohem...
funerali i kalendar...
Lloji: Poezi lirike
Nje melodi kolapsi po vallezon epshin,pasionin dhe vdekjen kerkon partneret e saj gjithkah jane sh...
histori dashurie
Lloji: Tregime erotike
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te ...
Ndarja
Lloji: Poezi dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresua...


Komentet e fundit!

Emri: klara noku
Email: nokuklara@yahoo.com
Komenti: miq te dashyr ky eshte nje fragment i shkurter i nje romani qe po shkruaj aktualisht.Kjo ka qene gjithnje enderra ime me e madhe dhe e di qe nje dite do te kem ne duar librin tim.Uroj qe te kem dhe mbeshtetjen tuaj pasi do te ishte ndihma me e madhe per mua.ju uroj nje nate te kendshme te gjitheve dhe mos harroni tu beni like veprave te mia
  Pergjigju
Emri: Cimi
Email: kledi10@gmail.com
Komenti: Je e mirepritur me veprat e tua.Une i lexoj pothuaj shumicen e shkrimeve qe postohen ketu dhe kenaqem kur gjej dicka qe me pelqen, si ne rastin tend. Te uroj suksese dhe mos u terhiq. Endrat realizohen vetem kur i ndjek ato.


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.