Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera .
Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptareve te Kosoves si pjese e Serbise ishte e veshtire . Atyre nuk u lejohej te shkolloheshin ne gjuhen shqipe dhe te botonin libra apo gazeta ne kete gjuhe . Madje nuk u lejohej perdorimi I gjuhes shqipe ne publik . Ndaj tyre ushtrohej dhune dhe presion per te nderruar fene .
Ne kohen e Luftes se Pare Boterore pati nje permiresim te statusit te shqiptareve te kosoves . U lejua shkollimi ne shuhen shqipe dhe perdorimi I flamurit kombetar . Pas Luftes se Pare Boterore , Kosova ishte pjese e MSKS-se e cila kishte nenshkruar nje traktat ku zotohej te respektonte te drejtat e Pakicave . Por me shqiptaret e kosoves kjo gje nuk ndodhi . Ndonese ishin te shumte ne numer , ata nuk u lejuan te formonin njesi administrative me vete , nderkohe qe vazhdoi mohimi I te drejtave te tyre kombetare .
Mohimi I te drejtave kombetare te shqiptareve te kosoves ishte vetem njera ane e politikes serbe . Qellimi I saj ishte te ndryshonte teresisht strukturen etnike . Per kete u hartua plani :
• Shpronesimi
• Kolonizimi I territorit te Kosoves .
Popullsia Shqiptare e Kosoves I rezistoi procesit te kolonizimit . Ata derguan shume peticione e memorandume ne Lidhjen e Kombeve , ku kerkonin te drejtat e tyre Kombetare . Gjithashtu ne Kosove nuk mungoi edhe qendresa me arme kunder politikes se kolonizimit .
Krahinat e Camerise u perfshine ne shtetin Grek . Si pjese e shtetit grek ata duhej te gezonin statusin e minoritetit . Pas mbarimit te Luftes se Pare Boterore Greqia nenshkroi nje marreveshje , ku zotohej te respektonte te drejtat e minoriteteve . Por deri ne vitin 1926 , ajo nuk ua njohu statusin shqiptareve ne Greqi , statusin e minoritetit dhe nuk I respektoi te drejtat e tyre kombetare . Qeveria greke nuk e lejoi ate minoritet te arsimohej ne gjuhen shqipe . Qeveria greke nuk respektoi te drejtat politike te popullsise shqiptare ne Greqi . Si shtetas greke , djemte came duhej te kryenin sherbimin e detyrueshem ushtarak , por nuk lejoheshin te mbanin arme .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!